تاجگردون گفته است اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!

به گزارش مجله سیاران، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای تاجگردون با ادبیات تهدید گفته است که به فرض اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست که بخواهد آن را تمیز کند. انشاالله در ادامه خواهیم دید. ما ادعا نمی کنیم که در پیشگاه خداوند متعال خالی از گناهیم.

تاجگردون گفته است اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!

به گزارش خبرنگاران علی خضریان کننده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، با اشاره به فرمان 8 ماده ای رهبر انقلاب که در اردیبهشت سال 80 صادر کردند، گفت: از این مسئله 19 سال گذشته است؛ بحث خشکاندن ریشه های فساد اقتصادی و اقتصادی را جدای از حوزه قوه قضاییه و کار های پیشگیرانه ای که دولت باید انجام دهد، به مجلس هم مرتبط کرده اند.

رهبر انقلاب فرمان 8 ماده ای که اردیبهشت 80 صادر فرمودند بحث خشکاندن ریشه­ های فساد را جدا از نقش قوه قضاییه و کارهای پیشگیرانه دولت، به مجلس نیز مرتبط دانسته­ اند. رهبری در اولین بند این فرمان فرمودند که با آغاز مبارزه جدی با فساد اقتصادی و اقتصادی یقینا به تدریج فریاد های مخالفت بلند خواهد شد تا امروز چند سال از این فرمان گذشته است و اگر تا به حال به این بند درست عمل شده بود ما تا امروز باید صدای خیلی از نعره ها را می شنیدیم.

خضریان با بیان اینکه این یک روال قانونی است و بار ها پیش از این به اعتبارنامه کنندگان مختلف اشکال وارد شده و برخی نیز رد شده است، بیان نمود: این دفعه اول نیست که از این بند قانونی استفاده می شود و همین شرایط باید برای مجلس یازدهم هم به عنوان اتفاق عادی تلقی شود. در همین پیام ایشان فرموده اند که وقتی این اتفاقات می افتد مخالفت هایی صورت می گیرد که البته از سوی بددلان ملت طبیعی است با مخالفت برخی ساده دلان هم همراه می شود.

وی اضافه نمود: برخی ماجرای بررسی این اعتبارنامه را با بحث شفافیت آرا در مجلس مقایسه می کنند تا آن را کم اهمیت جلوه دهند. شفافیت مسئله مهمی است و روال قانونی آن در مجلس هم در حال پیگیری است، اما مجلس نمی تواند یک کار را انجام دهد و بقیه کار ها را رها کند، مبارزه با فساد هم زمانی دارد و در زمان خود باید انجام می شد که در حال حاضر در حال طی کردن راستا قانونی است.

این کننده مجلس با بیان اینکه ما موضوعات مختلف را در مقابل هم قرار دهیم و زمینه مخالفت با یک وظیفه قانونی را مهیا سازیم در خوشبینانه ترین حالت ساده دلی است که با بددلی مفسدین همراه شده است، شرح داد:ما در فرصت قانونی مقرر اعتراضی را طی دو نامه بر روی اعتبارنامه آقای تاجگردون قرار دادیم و به شعبه مذکور رفت و رسیدگی شد.

ما در فرصت قانونی مقرر جمعا 9 کننده بودیم دادیم رفت در شعبه بررسی شد. اسناد به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی نشد و تاجگردون حتی اسنادی هم برای رد کردن رو نکرد.

خضریان در خاتمه بیان کرد: آقای تاجگردون با ادبیات تهدید گفته است که به فرض اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست که بخواهد آن را تمیز کند. ان شاالله در ادامه خواهیم دید. ما ادعا نمی کنیم که در پیشگاه خداوند متعال خالی از گناهیم، ولی حتما ادعا می کنیم که در حوزه اجتماعی و اقتصادی اقدامی از طرف ما صورت نگرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 510

به "تاجگردون گفته است اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاجگردون گفته است اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید