تأکید آلمان و کره جنوبی بر لزوم تقویت سازمان جهانی بهداشت

به گزارش مجله سیاران، صدراعظم آلمان و رئیس جمهور کره جنوبی در پیغام های جداگانه ای در نشست سازمان جهانی بهداشت بر لزوم تقویت سازوکارهای این نهاد تأکید کردند.

تأکید آلمان و کره جنوبی بر لزوم تقویت سازمان جهانی بهداشت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی، روز دوشنبه بر لزوم تقویت سازمان دنیای بهداشت تأکید کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، مرکل در پیامی ویدئوی در نشست سازمان دنیای بهداشت گفت، درصورتی که کشورهای دنیا با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند، ویروس کرونا سریع تر مغلوب خواهد شد.

صدراعظم آلمام گفت، آنالیز رویه های موجود در سازمان دنیای بهداشت جهت تقویت آن ها امری لازم است.

مون جائه این نیز در این نشست بر لزوم به روز رسانی مقررات سازمان دنیای بهداشت را به روز رسانی تأکید کرد و گفت اطلاعات مربوط به شیوع بیماری ها باید در میان تمام کشورها به اشتراک گذاشته شده و یک سیستم هشدار اولیه و یک مکانیسم ویژه همکاری کشورهای عضو در این سازمان تعبیه گردد.

این اولین نشست سران کشورهای عضو سازمان دنیای بهداشت است که به خاطر همه گیری دنیای ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و ویدئویی برگزار می گردد.

در این نشست که بعد از ظهر روز دوشنبه شروع شده است، تا کنون شی جین پینگ رئیس جمهور چین، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و تدروس آدانوم دبیر کل سازمان دنیای بهداشت به ایراد سخنرانی پرداخته اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 400

به "تأکید آلمان و کره جنوبی بر لزوم تقویت سازمان جهانی بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید آلمان و کره جنوبی بر لزوم تقویت سازمان جهانی بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید