تأثیر دیابت بر کووید 19 آنالیز می گردد

به گزارش مجله سیاران، محققان به آنالیز چگونگی تأثیر دیابت در پاسخ کووید 19 پرداختند تا شرایط سلامتی افراد دچار این عارضه در صورت ابتلا به کرونا تجزیه و تحلیل گردد.

تأثیر دیابت بر کووید 19 آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، محققان استرالیایی به آنالیز چگونگی تأثیر دیابت در واکنش به کووید 19 پرداختند.

از آنجا که دیابت به عنوان یک عامل مهم موثر بر شدت کووید 19 ظاهر می گردد، محققان استرالیایی امیدوار بودند که بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا سرنخ های مهمی در خصوص چگونگی تأثیر دیابت در پاسخ به COVID-19 ارائه دهند.

دانشگاه کوئینزلند که سرپرستی این پژوهش را برعهده دارد، تعدادی از افراد مبتلا به دیابت که اخیراً دچار کرونا شده اند را تحت آنالیز قرار داد.

تیم تحقیقاتی این دانشگاه نمونه خون و ادرار را از این داوطلبان جمع آوری و آنتی بادی های آنها در برابر کووید 19 را تجزیه و تحلیل نموده است.

کریستی، محقق برجسته این مطالعه گفت: این مطالعه به ما کمک می نماید تا تاثیر دیابت را بر پاسخ کووید 19 دقیق تر و جزئی تر آنالیز کنیم؛ می خواهیم بدانیم که دیابت مدت و شدت COVID-19 را تغییر می دهد یا خیر.

وی ادامه داد: ما همچنین امیدواریم ایمنی آینده در برابر ویروس SARS-CoV-2 که باعث کووید 19 می گردد را شناسایی کنیم.

هلن بارت، همکار مطالعاتی این پژوهش نیز باور دارد، مشارکت عمومی برای کمک به شناسایی مدت باقی ماندن آنتی بادی کووید 19 در افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم است.

بارت اضافه نمود: با کشف اینکه این پادتن ها تا چه مدت دوام دارند، امیدواریم که این تحقیق نکات واقعی در خصوص چگونگی کمک رساندن به کسانی که مبتلا به دیابت هستند و در معرض کرونا قرار دارند، فراهم کند.

به عنوان بخشی از این مطالعه، تیم پژوهش آنالیز خواهد نمود که آیا سایر شرایط اساسی مانند سلامت قلب و عروق می توانند بر شدت کووید 19 تأثیر بگذارند یا خیر.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 569

به "تأثیر دیابت بر کووید 19 آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر دیابت بر کووید 19 آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید