بلاتکلیفی احسان حدادی برای جراحی خار پاشنه پا، تفتیان راهی فرانسه می گردد؟!

به گزارش مجله سیاران، احسان حدادی ملی پوش کشورمان همچنان در شرایط بلاتکلیفی به سر می برد و تکلیف عمل جراحی اش هنوز تعیین نشده است.

بلاتکلیفی احسان حدادی برای جراحی خار پاشنه پا، تفتیان راهی فرانسه می گردد؟!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، از اسفندماه سال گذشته شیوع ویروس کرونا برنامه ورزشکاران و به خصوص المپیکی ها را با چالش های زیادی روبه رو نموده است . در رشته دوومیدانی احسان حدادی و حسن تفتیان دو ملی پوش المپیکی کشورمان هستند که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا در بلاتکلیفی به سر می برند.

چند وقت پیش عمل خار پاشنه احسان حدادی، دارنده مدال المپیک تا مدت ها چالش برانگیز شده بود. حدادی به همراه سرپرست فدراسیون با صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک جلسه داشت و در خصوص عمل جراحی اش در آلمان صحبت نموده بود که مورد موافقت رئیس کمیته ملی المپیک هم نهاده شد اما بلافاصله بعد از چند روز اعضای هیئت اجرایی با این عمل مخالفت کردند.

در نهایت حدادی هم از موضع خود کوتاه آمد و بیان کرد هر تصمیمی که کمیته ملی المپیک بگیرد انجام می دهد؛ هر چند که معتقد است عمل او ساده نیست و در ایران تا به امروز این جراحی انجام نشده است. اما پرتاب گر دیسک کشورمان این روزها همچنان بلاتکلیف است و حتی شرایط جراحی اش در ایران هم تعیین نیست و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

قطعاً حدادی در ایران یا خارج از کشور جراحی کند باید مدتی دور از میدان باشد و نمی تواند تمرینات خود را پیگیری کند تا دوره نقاهت خود را سپری کند و این بلاتکلیفی تنها باعث می گردد او زمان را از دست بدهد؛ آن هم درست در سال منتهی به المپیک!

البته گویا حدادی اسپانسری را جذب نموده و اگر این بلاتکیفی ادامه دار باشد، برای عمل جراحی اش تدبیری می اندیشد؛ یا شاید هزینه جراحی اش را به وسیله اسپانسر جذب کند؛ اما با این حال همچنان منتظر کمیته ملی المپیک است تا در خصوص او تصمیم گیری کند.

حسن تفتیان، دیگر ملی پوش المپیکی کشورمان که به خاطر شیوع ویروس کرونا تمرینات را به صورت انفرادی انجام می دهد؛ در کوشش است که مدتی راهی فرانسه گردد تا بقیه تمرینات را در آنجا ادامه دهد. تفتیان پیش از این هم در فرانسه اردو داشت که اتفاقاً مورد انتقاد خیلی از کارشناسان هم بود؛ چرا که در این چند سال اون موفقیت چشم گیری نداشته و همین موضوع انتقادهای زیادی را به وجود آورده است.

4057/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 597

به "بلاتکلیفی احسان حدادی برای جراحی خار پاشنه پا، تفتیان راهی فرانسه می گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی احسان حدادی برای جراحی خار پاشنه پا، تفتیان راهی فرانسه می گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید