بازی Zenless Zone Zero یک ماه دیگر عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش مجله سیاران، استودیوی HoYoverse انتها تاریخ عرضه بازی اکشن نقش آفرینی Zenless Zone Zero، پلتفرم های انتشار و نحوه پیش سفارش را اعلام نموده است.

بازی Zenless Zone Zero یک ماه دیگر عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

این استودیو با آثاری مانند گنشین ایمپکت (Genshin Impact) و هونکای: استار ریل (Honkai: Star Rail) همچنان به موفقیت های خود ادامه می دهد و به همین علت انتظارات برای بازی بعدی آن، Zenless Zone Zero، قابل درک است، حتی با وجود اینکه این بازی با سبک گیم پلی متفاوتی بازی های گفته شده فرق دارد. داستان این بازی در خصوص یک فاجعه طبیعی مرموز به نام Hallows است که باعث شده نوع جدیدی از شهر در این دنیای فاجعه بار پدید آمده است. این شهر بر فناوری همزیستی با Hollows تسلط یافته است و میزبان گروه های پر هرج و مرج و خطرناک بسیاری است.

حال به عنوان یک پروکسی حرفه ای، شما نقش مهمی در پیوند شهر و Hollows ایفا می کنید. در این بازی اکشن باید گروه سه نفره خود را بسازید و در نبردهایی سریع با دشمنان بجنگید. قابلیت جاخالی و پری برای خنثی کردن ضدحملات حریفان لازم است. البته بهتر است بدانید که حریفان مختلف ویژگی های متفاوتی دارند و عاقلانه است که از نقاط ضعف آن ها به نفع خود بهره ببرید.

یکی از بزرگترین تفاوت های گنشین ایمپکت و Zenless Zone Zero این است که گنشین کاملا فانتزی است، در حالی که دومی تاکید بیشتری بر سبک مدرن دارد. بعلاوه به نظر می رسد که Zenless Zone Zero عناصر روگ لایک را نیز به گیم پلی خود وارد نموده و تجربه ای بسیار متفاوت از آنچه هواداران HoYoverse تا به امروز تجربه نموده اند، ارائه می دهد و باید دید که آیا می تواند مانند دیگر بازی های این استودیو به موفقیت عظیمی دست پیدا کند.

این بازی در تاریخ 4 جولای (14 تیر) برای پلی استیشن 5، رایانه های شخصی (فروشگاه اپیک گیمز)، اندروید و iOS عرضه می گردد. بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد اما یک نسخه 9.99 دلاری از بازی نیز در دسترس قرار می گیرد که محتویاتی اضافی را برای بازیکنان فراهم می نماید. پیش سفارش این نسخه نیز به نوبه خود محتویات دیگری به همراه خواهد داشت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1403 بروزرسانی: 17 خرداد 1403 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1734

به "بازی Zenless Zone Zero یک ماه دیگر عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Zenless Zone Zero یک ماه دیگر عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید