انحلال تیم قهرمان 3 دوره لیگ برتر والیبال، مسئولان:بودجه نداریم

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران، گروه استان ها: خبری با عنوان تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین منحل شد صبح شنبه در بین ورزش دوستان و ورزشکاران و اهالی ورامین دست به دست و سبب نگرانی ورزش دوستان شد.

انحلال تیم قهرمان 3 دوره لیگ برتر والیبال، مسئولان:بودجه نداریم

علت این انحلال عدم تأمین هزینه ها و نیز عدم استقبال شورای اسلامی شهر ورامین از والیبال نشسته اعلام شده است، این در حالی است، که تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین سه سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و به عنوان نماینده استان تهران در این لیگ حضور داشت.

حال این تیم به علت تأمین نشدن هزینه ها و عدم استقبال شورای اسلامی شهر منحل شد و در فصل نو لیگ شرکت نمی کند و اکنون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین که دارای بودجه بیش از 17 میلیارد تومانی در امسال است، در آستانه انحلال یکی از کم هزینه ترین تیم های خود است.

پاسکاری شورا و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین؛ هیچکس مسئولیت انحلال را قبول نمی کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تأیید این خبر گفت: بنده هم مانند شما این خبر را شنیده ام، اما گویا صحت دارد.

جعفر اردستانی با بیان اینکه نمی توان گفت، تیم والیبال نشسته منحل می گردد، اضافه نمود: فعالیت این تیم در امسال متوقف می گردد، اما انحلال به طور کلی وب رأی همواره در دستور کار نیست.

وی از ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص خودداری کرد و گفت: باید علت این اتفاق را از شهردار ورامین، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین و هیئت مدیره این سازمان سوال کرد، این تصمیمات مربوط به برنامه ریزی های قبلی بوده است.

اردستانی که دوره قبل نیز عضو شورای اسلامی شهر ورامین بوده است، در پاسخ به این سوال که ممکن است این تصمیم لغو شده و تیم به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر؟ گفت: باید پیگیری کنم و ببینم چه کاری می گردد کرد.

گفتند سنگین تر این است، که تیم نداشته باشیم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین نیز در این خصوص ضمن تأیید خبر به خبرنگاران گفت: به خاطر کمبود بودجه قصد تیم داری در والیبال نشسته را نداریم و ما مجری تصمیمات شورای اسلامی شهر هستیم، تصمیم شورا این بوده که با توجه به کاهش 50 درصدی بودجه والیبال از تیم داری در والیبال نشسته خودداری گردد.

علی عباسی گفت: قرار است، تیم والیبال شهرداری ورامین سامان دهی شده و با قدرت بیشتری به کار ادامه دهد و به همین علت و با کاهش 50 درصدی بودجه والیبال توان تیم داری در رشته والیبال نشسته را نداریم، البته ما هنوز قرارداد بازیکنان در تیم والیبال را نیز نبستیم، اما اعلام کردیم، تیم والیبال نشسته نیز داریم، که پس از آن آقای رضا خانی، مشاور شورای شهر به بنده گفت، که اعلام کنید، تیم نداریم و این تصمیم شورای شهر بوده است.

وی افزود: البته هنوز چیزی به طور رسمی به بنده ابلاغ نشده و تنها استناد ما اعلام شفاهی آقای خانی بوده است، به بنده گفت، تعیین نیست بحث بودجه به چه صورت باشد و ممکن است، در پرداخت تعهدات اقتصادی به اعضا تیم والیبال نشسته با مشکل روبرو شویم و محتمل است، این عزیزان از ما آزرده خاطر شوند، به همین علت سنگین تر است، که اعلام کنیم، تیم نداریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین گفت مصوبه شورا هنوز به ما ابلاغ نشده است.

به نظر می رسد، اولین خسارات اداره چند ماهه شهرداری ورامین به وسیله سرپرست و فقدان مدیر شهری برای این شهر پر جمعیت و مهم در حال خودنمایی است، امیدواریم، شورای اسلامی شهر ورامین و مسئولان تصمیم گیر در این زمینه هرچه سریع تر در تصمیمات خود تنو نظر نمایند و تیم پر افتخار و کم هزینه والیبال نشسته شهرداری ورامین را همچنان فعال نگه دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1278

به "انحلال تیم قهرمان 3 دوره لیگ برتر والیبال، مسئولان:بودجه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحلال تیم قهرمان 3 دوره لیگ برتر والیبال، مسئولان:بودجه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید