تور استرالیا ارزان: افراد واکسینه نشده در استرالیا ازفعالیت های اجتماعی محروم می شوند

به گزارش مجله سیاران، نخست وزیر استان نیو سات ولز استرالیا خاطرنشان کرد: ساکنانی که در برابر کووید 19 واکسینه نشده اند، از فعالیت های مختلف اجتماعی محروم می شوند.

تور استرالیا ارزان: افراد واکسینه نشده در استرالیا ازفعالیت های اجتماعی محروم می شوند

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تودی آنلاین، گلادیس برجکیلیان، نخست وزیر استان نیو سات ولز استرالیا خاطرنشان کرد: ساکنان شهر سیدنی که در برابر کووید 19 واکسینه نشده اند، حتی در صورت رهایی از قوانین قرنطینه در ماه دسامبر، از فعالیت های مختلف اجتماعی محروم می شوند.

بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده برای خروج از قرنطینه در بزرگترین شهر استرالیا، افراد واکسینه نشده در حال حاضر با تأخیر آزادی هایی روبرو هستند که به تدریج بین 11 اکتبر تا 1 دسامبر به شهروندان واکسینه شده داده می گردد.

براساس تصمیم گرفته شده، افرادی که از دریافت واکسن خودداری می نمایند، به زودی از حضور آنها د فروشگاه ها، رستوران ها و اماکن تفریحی ممانعت به عمل می آید.

با افزایش موارد ابتلا به کرونا در استرالیا، این کشور قوانین قرنطینه را اجرا کرد و برای پیاده سازی کامل آن از نیروهای ارتش یاری گرفت.

استرالیا بعلاوه تصمیم به آزمایش سامانه ای تازه گرفته تا با نظارت بر رعایت مقررات قرنطینه، اطمینان بیش تری در خصوص عدم انتشار آلودگی به کرونا از سوی مسافران حاصل کند. قرار است این طرح روی مسافرانی که دو دوز واکسن دریافت نموده اند و وارد این کشور می شوند آزمایش گردد. اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا آزمایش این سامانه را قدم بعدی در طرح باز کردن ایمن فرودگاه ها به روی مسافران و کسب اطمینان از رعایت مقررات کرونایی نامیده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1239

به "تور استرالیا ارزان: افراد واکسینه نشده در استرالیا ازفعالیت های اجتماعی محروم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: افراد واکسینه نشده در استرالیا ازفعالیت های اجتماعی محروم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید