یارانه های نو کی قابل برداشت است؟

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، از آنجاییکه یارانه های تازه واریز شده است اما امکان برداشت آن وجود ندارد و وزارت رفاه خاطرنشان کرد موضوع یارانه ها در حال آنالیز است. مخاطبان می خواهند بدانند بالاخره امکان برداشت یارانه ها کی فراهم می گردد.

یارانه های نو کی قابل برداشت است؟

به نقل از اقتصاد آنلاین، هفته پیش بود که یارانه تازه رئیسی برای عده ای که یارانه خود را در مرحله اول دریافت نکرده بودند، واریز شد؛ اما یارانه واریزی قابل برداشت نبود و افراد نمی توانستند از آن استفاده نمایند و یکی از سوالات مهمی که مطرح است، زمان برداشت یارانه است.

سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخته است؛ وی در پاسخ به این سوال که یارانه تازه رییسی کی قابل برداشت می گردد، گفت: وزارت رفاه به ما تاریخ دقیق واریز یارانه ها را اعلام نکرده است.

او ادامه داد: فعلا اعلام کردند که موضوع در حال آنالیز بوده و به محض اینکه آنالیز ها تمام گردد، به ما ابلاغ می نمایند که ما بتوانیم امکان برداشت را فراهم کنیم.

حسینی ادامه داد: مساله دیگر این است که وزارت رفاه در سامانه حمایت قسمت دیگری را باز خواهد نمود که افرادی که تقاضای بازبینی داشتند بتوانند مدارک و مستندات خود را ضمیمه نمایند؛ این موارد کمی زمان بر است؛ به محض نهایی شدن، امکان برداشت فراهم خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در انتها گفت: افرادی که یارانه آن ها قطع بوده به دریافتی ها اضافه خواهند شد؛ بعلاوه بعضی از افراد که تازها ثبت نام کردند نیز یارانه دریافت خواهند کرد. زمانی که اطلاعات افرادی که تازه ثبت نام کردند، آنالیز گردد، برای آنان نیز یارانه واریز خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1512

به "یارانه های نو کی قابل برداشت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه های نو کی قابل برداشت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید