تور هند: گل دوم طرفدار به پرسپولیس هند بود؟

به گزارش مجله سیاران، کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است گل دوم تیم طرفدار باید مردود اعلام می شد.

تور هند: گل دوم طرفدار به پرسپولیس هند بود؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

ابراهیم میرزابیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره قضاوت علی صفایی در ملاقات پرسپولیس و طرفدار گفت: در دقیقه 27 بازیکن طرفدار توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد ولی یاری داور به درستی این صحنه را آفساید تشخیص داد. در ادامه نیز هند مهدی عبدی نزدیک به دروازه طرفدار به خوبی تشخیص داده شد.

وی اضافه نمود: گل اول طرفدار شرایط خاصی داشت. بازیکن طرفدار ابتدا در آفساید بود ولی بعد از ضربه سر بازیکن پرسپولیس و تاثیرگذاری روی توپ، گل به شکل صحیحی رقم خورد و آفساید نبود. گل اول پرسپولیس نیز به صورت صحیح به ثمر رسید.

این کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه 44 عنوان نمود: خطایی روی مهدی عبدی در دقیقه 44 انجام شد ولی داور این خطا را نگرفت. این صحنه فقط یک بار از تلویزیون پخش شد و به طور کامل تعیین نشد که بیرون یا درون محوطه جریمه خطا اجرا شده است. با این حال به نظر می رسید پای عبدی روی خط بوده و اگر این اتفاق اتفاق افتاده باشد داور باید به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد، چرا که خط، جزیی از محوطه جریمه است.

میرزابیگی درباره گل دوم طرفدار یادآور شد: هرچند به سختی می شد درباره این صحنه نظر داد ولی خطای هند از سوی مهاجم طرفدار رقم خورده و این گل باید مردود اعلام می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1308

به "تور هند: گل دوم طرفدار به پرسپولیس هند بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: گل دوم طرفدار به پرسپولیس هند بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید