پرسپولیس - النصر؛ شنبه فینال غرب آسیا

به گزارش مجله سیاران، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس ایران و النصر عربستان ملاقات فینال غرب آسیا را برگزار خواهند کرد.

پرسپولیس - النصر؛ شنبه فینال غرب آسیا

برای سفر با پوکت تور همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس با شکست پاختاکور به فینال رقابت های غرب آسیا رسید. پرسپولیس در یک بازی برتر و کاملا حساب شده مقابل پاختاکور ازبکستان به پیروزی رسید تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد. درخشش بازیکنان پرسپولیس در بازی امشب باعث صعود مجدد سرخپوشان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

یاری داور ویدیویی در همان ابتدا با تصمیمی صحیح پاختاکور را با اخراج بهترین بازیکنش خلع سلاح کرد و از سوی دیگر، یحیی با درخشش بازیکنان جدیدش به پیروزی رسید. آل کثیر با درخشش در این بازی، حالا امیدوار به کسب عنوان آقای گلی این رقابت هاست. از سوی دیگر، النصر نیز پیروز به شکست الاهلی شد تا به همراه پرسپولیس به فینال غرب آسیا صعود کند.

لازم به ذکر است بازی دو تیم پرسپولیس و النصر، از ساعت 18:30 روز شنبه 12مهر برگزار خواهد شد. این بازی در واقع ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب است که حکم فینال غرب آسیا را دارد و برنده آن برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا منتظر قهرمان شرق قاره می ماند. بازی های باقی مانده مرحله گروهی شرق آسیا هنوز برگزار نشده است اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده بازی فینال فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا 19 دسامبر برابر با 29 آذر ماه برگزار می گردد.

پرسپولیس در دقیقه 49 مقابل پاختاکور به گل رسید. پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم بازی با پاختاکور به گل رسید. عیسی آل کثیر مهاجم تازه وارد پرسپولیس که در دو بازی قبلی برای سرخ ها گلزنی نموده بود، یک بار دیگر هم توانست برای سرخ پوشان گلزنی کند. جالب این که گل پرسپولیس با کمترین ضربه به توپ حاصل شد. کنعانی زادگان با یک ارسال طولی فوق العاده، سیامک نعمتی را صاحب توپ کرد و نعمتی با نفوذی عالی توپ را روی دروازه پاختاکور ارسال کرد. وحید امیری جاخالی داد تا آل کثیر که در نیمه اول نیز صاحب موقعیت شده بود، این بار این فرصت را به آسانی از دست نداده و با یک ضربه قاطع اولین گل پرسپولیس در این بازی و سومین گل خودش در این رقایت ها را به ثمر برساند.

در جریان ملاقات تیم های پرسپولیس و پاختاکور از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020، جلال الدین ماشاریپوف با دریافت کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. اتفاقی که کمال کامیابی نیا هم مشابه آن را تجربه نموده بود. تکل خشن ماشاریپوف روی پای کمال کامیابی نیا در دقیقه 15 بازی پرسپولیس با پاختاکور، باعث اخراج ستاره پاختاکور با سیستم یاری داور ویدئویی شد. ادهم المخادمه ابتدا ماشاریپوف را با کارت زرد جریمه کرد اما بعد از بازبینی صحنه با VAR رای خود را تغییر داد و در دقیقه 17 این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد.

کمال کامیابی نیا هم مشابه این اتفاق را در سال 2017 تجربه نموده بود، البته در آن موقع هنوز سیستم یاری داور ویدئویی وجود نداشت. پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی رفت و برگشت به مصاف الاهلی عربستان رفت. هر دو بازی در کشور ثالث برگزار گردید. بازی رفت با تساوی 2-2 انتها یافت. بازی برگشت پرسپولیس با تک گل علی علیپور در دقیقه 5 پیش افتاد اما شادی سرخ ها دوام چندانی نداشت و دقیقه 11 کمال کامیابی نیا اخراج شد. کارت قرمز جریمه تکلی از کمال بود که بی شباهت به تکل امروز ماشاریپوف نبود.

آن بازی اما انتها خوشی برای سرخ ها داشت. پرسپولیس با وجود 80 دقیقه بازی با یک نفر کمتر، با دو گل منشا و طارمی در دقایق 83 و 94 که هر دو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید پیروز به پیروزی مقابل الاهلی عربستان شد. الاهلی گل تساوی را در دقیقه 52 به ثمر رسانده بود اما دقیقه 81، ده نفره شد تا کار پرسپولیس برای جبران راحت گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 655

به "پرسپولیس - النصر؛ شنبه فینال غرب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - النصر؛ شنبه فینال غرب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید