گردش اقتصادی شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان 2050 میلیارد تومان است ، فعالیت 30 شرکت فناور در حوزه کرونا

به گزارش مجله سیاران، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان درباره دستاورد های شرکت های این شهرک برای مقابله با کرونا شرح داد.

گردش اقتصادی شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان 2050 میلیارد تومان است ، فعالیت 30 شرکت فناور در حوزه کرونا

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، ظهر امروز نشست خبری مجازی مهدی کشمیری مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم و روسای متخب پارک های علمی و فناوری کشور در حوزه تشریح دستاوردهای مقابله با کرونا برگزار گردید. در این نشست جعفر قیصری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این شهرک دارای 540 شرکت دانش بنیان (نرخ موفقیت 75 درصد) و حدود 7 هزار و 350 شاغل دارد که 80 تا 85 درصد آن ها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند (حدود 500 نفر مدرک دکترای تخصصی دارند).

قیصری ادامه داد: گردش اقتصادی شرکت های مستقر در این شهرک با 3 پارک فناوری و 10 مرکز رشد 2050 میلیارد تومان است همچنین 1030 میلیارد تومان از فروش خدمات و محصولات درآمد دارد.

وی با اشاره به فعالیت 30 شرکت فناور با فراوری روزانه 52 هزار لیتر ضدعفونی، 19 هزار ماسک نانو، 150 هزار ماسک سه لایه، 72 دستگاه و تجهیز در حوزه کرونا، بیان نمود: در این راستا 1 شرکت دوربین غیرتماسی تب سنج، 4 شرکت سامانه های برخط و خدمات IT، یک شرکت خط فراوری ماسک، 4 شرکت ماسک نانوی بیمارستانی، 10 شرکت مواد ضدعفونی کننده و 6 شرکت تجهیزات بیمارستانی و تنفسی فراوری کردند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در ادامه تعدادی از محصولات ضدکرونا شرکت های مستقر را معرفی کرد و اضافه کرد: برای موفقیت در عبور از بحران های کشور باید در حوزه دانش بنیان سرمایه گذاری کنیم و ضمن اعتماد به جوانان بدانیم که اقدامات حال به خاطر بسترسازی های گذشته بوده است پس باید سرمایه گذاری در این حوزه را جدی بگیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 527

به "گردش اقتصادی شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان 2050 میلیارد تومان است ، فعالیت 30 شرکت فناور در حوزه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش اقتصادی شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان 2050 میلیارد تومان است ، فعالیت 30 شرکت فناور در حوزه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید