پیام رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام به مناسبت روز معلم

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/ایلام سید غلامرضا حسینی ، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و رئیس واحد ایلام به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی به شرح زیر صادر کرد.

پیام رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام به مناسبت روز معلم

ن والقلم و ما یسطرون

تعلیم و تربیت از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی داشته است تا جهت هدایت را به بشر بیاموزدو چنین شد که تعلیم و تربیت به صورت سنت حسنه آفرینش در آمد.

انسان با پذیرش این مسئولیت ، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است. معلم کسی است که گل ذاتی انسان را می پروراند و راه درست را به او نشان می دهد و معلمان سرشار از حس عشق و محبت و استقامت اند.

در تکریم منزلت معلم همین بس که اسلام بزرگداشت عالم و معلم را تکریم پروردگار می داند و حضرت علی (ع) می فرماید: هر کس عالمی را احترام کند به تحقیق خدا را احترام کرده است.

تو را سپاس ای والا مقام ، ای فراتر از کلام،

تو را سپاس ای همچون باران بر کویر اندیشه ها

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری ره فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در تمامی ایران اسلامی به ویژه اساتید ، معلمان و فرهنگیان پرتلاش استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همه عزیزان آرزوی سلامت و سعادت دارم.

امیدوارم به یاری خداوند متعال و همت معلمان صبور و کوشا مهارت آموزی ، دانش و تجلی اخلاق را بیش از گذشته برای آینده سازان ایران اسلامی ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 404

به "پیام رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام به مناسبت روز معلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام رئیس جهاد دانشگاهی استان ایلام به مناسبت روز معلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید