پوزه بندی که برای انسان ها طراحی شده است!، عکس

به گزارش مجله سیاران، زومیت نوشت: استارتاپی فرانسوی ماسک جدیدی برای جذب فرکانس های صوتی فراوری نموده است که طراحی شبیه پوزه بند دارد.

پوزه بندی که برای انسان ها طراحی شده است!، عکس

CES همیشه نمایشگاهی برای رونمایی گجت های عجیب وغریب بوده است و مراسم CES 2024 از این قاعده مستثنی نیست. در تازهترین نمونه، گجتی رونمایی شده است که طراحی شبیه پوزه بند دارد، اما پرکاربرد به نظر می رسد.

  • سلاح تازه و مخوف کلاشینکف افسانه ای در راه است!/ عکس

استارتاپ فرانسوی Skyted که به وسیله یکی از مدیران ارشد سابق ایرباس بنیان گذاری شده، در بیانیه ای مطبوعاتی دو ماسک تازه به نام های Mobility Privacy Mask و Hybrid Silent Mask رونمایی نموده است. این دو ماسک به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های پرسروصدا مثل قطار و تاکسی، فرکانس های صوتی را جذب نمایند.

مدیرعامل Skyted می گوید راه چاره تازه این استارتاپ مخصوص کسانی است که به طور مکرر رفت وآمد می نمایند و گاهی اوقات احتیاج دارند که در محیط های شلوغ مثل مترو، وارد جلسات آنلاین شوند: اهمیتی ندارد که مکان شما چقدر شلوغ یا عمومی است، چون می توانید در سکوت کامل صحبت کنید، با اطمینان از این که هیچ کس در نزدیک شما مکالمه را نمی شنود.

ماسک تازه شرکت Skyted طراحی چندان جذابی ندارد و در نگاه اول بیشتر شبیه پوزه بند است. همین سبک طراحی باعث شده این محصول در شبکه های اجتماعی دست مایه میم ها گردد. البته ساختار ماسک هایی با طراحی عجیب، بی سابقه نیست و سال گذشته ماسک دایسون زون سروصدای زیادی به پا نموده بود.

ماسک تازه Skyted با وزن 220 گرمی اش، سبک محسوب نمی گردد؛ با این حال Skyted می گوید مزایای ماسک به حدی است که می توان از وزنش چشم پوشی کرد.

Mobility Privacy Mask با مواد ویژه ای ساخته شده است که صدا را خفه می نمایند. این مواد به صورت سیمی یا بی سیم با اپلیکیشنی موبایلی ارتباط برقرار می نمایند تا کاربر بتواند ازطریق میکروفون موبایل، صحبت کند و احتیاجی به برداشتن ماسک نباشد. اپلیکیشن بعلاوه سطح صدا را تشخیص و به قابل فهم بودن سخنان کاربر امتیاز می دهد.

Skyted می گوید ماسک هایش برای تجربه غوطه ورنماینده بازی ها نیز مناسبند و حتی در بخشی از وب سایتش می گوید ماسک ها کاربرد نظامی خواهند داشت. این شرکت با ارتش فرانسه همکاری نموده است تا نسخه سفارشی ماسک های تازهش را برای نیروهای ویژه توسعه دهد.

بر اساس ادعای Skyted، ماسک های تازه این شرکت 80 درصد از صدای کاربر را خنثی می نمایند تا بقیه کسانی که در نزدیکی او هستند، صدا را نشوند. این ماسک ها بعلاوه با حذف کردن سروصدای محیط باعث بهبود تماس های صوتی و ویدیویی می گردد.

قیمت ماسک های تازه Skyted از 299 دلار آغاز می گردد و این محصولات فعلا در داخل پویش کیک استارتر هستند و تاریخ عرضه دقیقی ندارند. این استارتاپ سال گذشته پیروز شد یک میلیون دلار سرمایه جذب کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 دی 1402 بروزرسانی: 15 دی 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1729

به "پوزه بندی که برای انسان ها طراحی شده است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوزه بندی که برای انسان ها طراحی شده است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید