پارک ها و سواحل استان بوشهر بسته می شود

به گزارش مجله سیاران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از امشب سخت گیری های بیشتری در طرح فاصله گیری اجتماعی اعمال می شود و بخشی از پارک ها، تفرجگاه ها و سواحلی که تا به امروز سخت گیری کمتری برای ورود به آن ها بود، بسته می شود.

پارک ها و سواحل استان بوشهر بسته می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی دراین ارتباط اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامتی شهروندان است و مردم استان بوشهر همکاری بسیار خوبی در اجرای آن دارند.

وی بیان نمود: هرچند ترددها به سمت استان بوشهر کاهش یافته بود اما با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهای پلاک غیربومی در جاده ها بسیار اندک و راه ها خلوت شده است.

خورشیدی اضافه کرد: از امشب هم تدابیری به این طرح اضافه شده و سخت گیری بیشتری برای خروجی ها انجام و از هرگونه سفر غیر ضرور جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: در زمان حاضر بیش از 90 درصد مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند و نباید عده ای اندک بی مسئولیت باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شهرها هم تدابیر بیشتری اعمال می شود و با توجه به اینکه خودروهایی که در این طرح تخلف کنند 500 هزار تومان جریمه و تا یک ماه توقیف می شوند از مردم می خواهیم تا جایی که ضرورت ندارد از خانه های خود خارج نشوند.

وی اضافه کرد: به مدیران ابلاغ شده تنها در حد ضرورت اجرای خدمات اداری بخواهد کارمندی سرکار بیاید و حتی این اجازه رادارند که بیش از یک سوم نیروی کار غیرضرور را مرخص کنند.

خورشیدی گفت: همچنین از مدیران خواسته شده حتی اگر حضور کارمندانی که از خارج از حوزه هر شهر رفت وآمد می کنند ضرورتی ندارد وارد شهرهای محل کار شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از فعالان اجتماعی، فرهنگی و هنری خواست تا هم خود در منزل بمانند و هم دیگران را برای ماندن در خانه ها دعوت کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 313

به "پارک ها و سواحل استان بوشهر بسته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ها و سواحل استان بوشهر بسته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید