معرفی برترین پارک های موضوعی دبی!

به گزارش مجله سیاران، دبی، یکی از شهرهای گردشگری در خلیج فارس، به عنوان یک مقصد گردشگری بین المللی شناخته می گردد. در این شهر پرجاذبه، پارک های موضوعی به عنوان یکی از مهم ترین نقاط تفریحی برای بازدیدنمایندگان مطرح هستند. این پارک ها با طراحی های نوآورانه، بازی های تفریحی فراوان و امکانات شگفت انگیز، تجربه های جذابی را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نمایند. در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی برترین پارک های موضوعی دبی که در بین گردشگران مطرح هستند، بپردازیم.

معرفی برترین پارک های موضوعی دبی!

1- آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب به عنوان یکی از برترین جاذبه های گردشگری دبی در نظر گرفته می گردد. این آکواریوم در داخل مرکز خرید دبی قرار گرفته است و می توانید بیش از 140 گونه از جمله 300 کوسه را در آن مشاهده کنید. این آکواریوم شامل تونل 48 متری، با چشم انداز ای شگفت انگیز از گونه های مختلف در آکواریوم است. بعلاوه، در امتداد جنگل های بارانی، ساحل و محیط های اقیانوس زنده در باغ وحش زیر آب قدم بزنید و پیراناهای خطرناک، سمورهای بازیگوش، پنگوئن هومبولت و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید.

ساعات کاری: 10:00 صبح تا 12 شب

2- پارک دبی گاردن گلو (Dubai Garden Glow)

پارک دبی گاردن گلو یک مقصد خانوادگی و بزرگترین باغ موضوعی در جهان است که از میلیون ها لامپ کم مصرف و پارچه های درخشان بازیافتی ساخته شده است. در این پارک می توانید منظره ها درخشان، همراه با اجرای زنده هنرمندان بین المللی و محلی را دیدن کنید. بعلاوه یک منطقه اختصاصی مخصوص بچه ها فراهم شده که در آن می توانند بازی نمایند و با محیط زیست آشنا شوند.

ساعات کاری: شنبه ها - پنجشنبه ها 16:00 الی 23:00، آدینه 16:00 تا 12 شب

3- جهانی ماجراجویی آی ام جی (IMG Worlds of Adventures)

جهانی ماجراجویی آی ام جی، بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان است. این پارک شامل 4 منطقه ماجراجویی و 22 سواری است و می توانید از دیدنی دایناسورهایی که در زمین پرسه می زنند و تبدیل به مرد آهنی می شوند یا پرواز یک رپتور لذت ببرید. این پارک مکان مناسبی برای باز کردن قفل تخیل و سرگرمی است و می توانید سطوح مختلفی از هیجان را در آن تجربه کنید.

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه 11:00 صبح تا 20:00، پنجشنبه تا شنبه 11:00 صبح تا 10:00 شب

4- پیست اسکی دبی (Ski Dubai)

پیست اسکی دبی یک سرزمین زمستانی در وسط بیابان است که جدای از پیست های اسکی و اسنوبرد برای همه سنین از مبتدی تا پیشرفته، طیف گسترده ای از گزینه های سرگرمی زمستانی، از جمله سواری با سورتمه، تیوب، بالارفتن از دیوار، زور بینگ و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد. در این پارک برفی بازدید از بخش پنگوئن های برفی کینگ و جنتو را نباید فراموش کنید و نگران هوای سرد نباشید، چون وسایل زمستانی مثل کفش، کلاه، دستکش و کاپشن در پارک موجود است و در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید با دمای پایین پارک مقابله کنید.

ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه 10:00 صبح تا 12 شب، آدینه تا شنبه 09:00 صبح تا 12 شب

5- پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark)

پارک آبی وایلد وادی که در مقابل برج العرب در جمیرا واقع شده دارای 30 وسیله سواری و جاذبه است. تم این پارک بر اساس داستان جوها، شخصیتی شناخته شده از فولکلور عرب است. در پارک آبی وایلد وادی شامل شبیه سازهای موج سواری، رینگ های تک و دوتایی و لوله های غول پیکر هستند و بسیاری از سواری ها و سرسره ها به هم متصل هستند و استخرها و ترن هوایی شما را به جایی که می خواهید بروید راهنمایی می نمایند.

ساعات کاری: ژانویه و فوریه 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر، مارس و می 10:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر، ژوئن و اوت 10:00 صبح تا 8:00 شب، سپتامبر و اکتبر 10:00 صبح تا 6:00 عصر، نوامبر 10:00 صبح تا 5:30 عصر، دسامبر 10:00 صبح تا 5:00 عصر

6- موشن گیت دبی (Motiongate Dubai)

موشن گیت دبی یکی دیگر از پارک های موضوعی دبی است که شامل 27 سواری با موضوعات مختلف است. این پارک دارای 27 تم مختلف است و می توانید در ترن هوایی پارک، نمایش های تئاتر چند رسانه ای و منطقه ها بازی تعاملی خاطره سازی کنید.

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 12:00 صبح تا 09:00 بعد از ظهر، پنجشنبه تا آدینه 12:00 صبح تا 10:00 شب

7- پارک بالیوود (Bollywood Park)

اولین پارک با مضمون بالیوود که الهام گرفته از صنعت فیلم بمبئی در 5 منطقه با الهام از فیلم های پرفروش بالیوود ساخته شده است. در این پارک سرگرمی های زنده، اجراهای صحنه ای و سینمایی پر زرق و برق و منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد. این پارک دارای امکانات متنوعی مثل کافه ها و سرگرمی های زنده است و می توانید اولین تئاتر موزیکال راجمهال به سبک برادوی منطقه را تجربه کنید.

ساعات کاری: روزهای هفته از 13:00 تا 10:00 شب، آخر هفته ها 1:00 شب تا 11:00 شب

8- پارک فراری ورلد (Ferrari World)

اگر عاشق ماشین سواری و سرعت هستید و از سواری با سرعت بالا که فقط مختص رانندگان فرمول 1 است لذت می برید، برترین پارک موضوعی برای شما پارک فراری ورلد است. در این پارک می توانید از سرعت بالا گرفته تا رانندگی خانوادگی و غذاهای اصیل ایتالیایی لذت ببرید. فراری ورلد در جزیره یاس در ابوظبی قرار گرفته است و از دبی تا آنجا یک ساعت فاصله است. علاوه بر امکانات سرگرمیی و هیجان انگیز پارک فراری می توانید به موزه پارک رفته و از مجموعه خودروهای مسابقه ای کلاسیک و نو فراری بازدید کنید.

ساعت کاری: 11:00 صبح الی 20:00 شب

9- جهانی آبی یاس (Yas Waterworld)

جهانی آبی یاس یکی دیگر از پارک های موضوعی دبی است که در خارج از ابوظبی قرار گرفته است و شامل 43 وسیله و سرسره است.این پارک برترین مکان برای بچه ها و جوانان است و اگر در پی شنا و آدرنالین هستید برترین جا برای گذراندن یک روز هیجان انگیز جهانی آبی یاس است. در این پارک پنج سواری منحصربه فرد وجود دارد که در هیچ جای جهان نمی توانید شبیه آن را پیدا کنید.

ساعات کار: 10:00 صبح تا 5:00 عصر

10- پارک میراکل دبی (Dubai Miracle Garden)

پارک میراکل دبی از دیگر پارک های مجذوب کننده و پرطرف دار دبی است که هر ساله از اواسط نوامبر تا اواسط می، در فضایی به مساحت 72000 مترمربع برای دیدنی عموم برگزار می گردد. در این پارک می توانید نمایش چشمگیری از 45 میلیون گل که بادقت چیده و به اشکال مختلف طراحی شده اند را در بزرگترین باغ گل طبیعی جهان مشاهده کنید.

ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه 9:00 صبح تا 21:00 شب ،آدینه تا شنبه 9:00 صبح تا 11:00 شب

حرف آخر

پارک های موضوعی دبی نه تنها نمادهایی از سرگرمی و سرگرمی هستند، بلکه شاهکارهایی از مجذوب کنندهیت و نوآوری به شمار می روند. این پارک ها با ارائه تجربه های منحصر به فرد و خاص، بازدیدنمایندگان را به جهانیی مجذوب کننده و فانتزی می برند. به همین علت، برترین پارک های موضوعی نه تنها در ارائه سرگرمی و سرگرمی بلکه در خلق یک تجربه مجذوب کننده و هیجان انگیز برای بازدیدنمایندگان، به عنوان مقصدهایی مناسب در سفرهای گردشگری به شمار می روند.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1745

به "معرفی برترین پارک های موضوعی دبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین پارک های موضوعی دبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید