موافقت شورای شهر با فروش اموال شهرداری برای پرداخت بدهی

به گزارش مجله سیاران، در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران با فروش تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی ها موافقت کردند.

موافقت شورای شهر با فروش اموال شهرداری برای پرداخت بدهی

به گزارش خبرنگاران، مجوز فروش واگذاری و انجام معامله 6 و قره املاک متعلق به شهرداری تهران در دستور کار یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفته؛ بر اساس این لایحه قرار است تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی ها واگذار و به فروش برسند.

در جریان بررسی این دستور لطف الله فروزنده معاون امور مالی و مالی شهرداری تهران با بیان اینکه تکلیف داشته ایم در حوزه غیر نقد عمل کنیم گفت: از نیمه دوم سال اقدام به فعال کردن حوزه غیر نقد کردیم و برای تسویه بدهی ها با بانک شهر صحبت کردیم.

او ادامه داد: قرار بر این شد تا کارشناسی املاکی که قرار است به بانک شهر داده شود، از طریق کانون کارشناسی مورد انجام شود.

مهدی عباسی عضو شورای شهر در این رابطه گفت: ابر پروژه بیمارستان آتیه 2 درحال فروش است اما این پروژه بسیار بزرگ است و باید بررسی کنیم که آیا این درست که سهام شهرداری تهران در آن پروژه بزرگ را بفروشیم یا خیر بانک شهر متعلق به شهرداری تهران نیست و اگر متعلق با مجموعه بود بدهی هایش را با شهرداری صفر می کرد.

او ادامه داد: دیگر مجتمع ها واگذار می شوند باید آینده شهر تهران را نیز ببینیم.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران با فروش سهم شهرداری تهران در مجتمع مژده به ارزش هزار و 304 میلیارد تومان، فروش قدرالسهم شهرداری تهران در بیمارستان آتیه به مبلغ هزار و 300 میلیارد تومان، فروش قرارداد مشارکت شهرداری تهران در پروژه پارکینگ طبقاتی به مبلغ هزار و 500 میلیارد تومان، فروش شش دانگ 11 قطعه زمین در احمدآباد مستوفی به مبلغ 600 میلیارد تومان، فروش شش دانگ مجتمع مسکونی تجاری خلیج فارس به مبلغ 515 میلیارد تومان و فروش شش دانگ زمین صنعتی در کیلومتر 21 بزرگراه شهید لشگری یه مبلغ 500 میلیارد تومان موافقت کردند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1629

به "موافقت شورای شهر با فروش اموال شهرداری برای پرداخت بدهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت شورای شهر با فروش اموال شهرداری برای پرداخت بدهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید