مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

به گزارش مجله سیاران، مرکز منابع حیوانی Koret Animal Resource Center (ARC) باغ وحش یک مرکز فعال است که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از نزدیک ببینند چطور نگهبانان حیوانات وحشی و داوطلبان آموزش دیده از حیوانات مراقبت می کنند. هر یک از آنها داستانی برای گفتن دارند. همچنین به بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا در مورد فعالیت های مختلف مربوط به حفاظت از باغ وحش شرکت کنند.

مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

این موتور بخار به اندازه یک پینت و در واقع بیش از 100 سال قدمت دارد. نسل های زیادی از بازدیدکنندگان را در اطراف باغ وحش حمل کرده و امروز نیز این حمل و نقل ادامه دارد. سوار این قطار شوید و از قسمت های آمریکای جنوبی عبور کنید. اگرمیخواهید حتما سوار Little Puffer شوید ، حتماً زودتر با باغ وحش تماس بگیرید ، چرا که این قطار گاهی برای تعمیر و نگهداری یا به دلیل آب و هوای نامطلوب بسته است.

Nature Trail در تمام طول سال باز است ، اما در ماه های تابستان به یک تجربه آموزشی تعاملی تبدیل می شود. این تنها جاذبه موجود در این باغ وحش نیست. در طول تعطیلات ، رویداد Zoo Lights باعث میشود ساختمانهای زیادی در محوطه باغ وحش می چراغانی و تزیین شوند و بازدیدکنندگان می توانند در شب از دیدن آنها لذت ببرند.

بخش جنگل های بارانی و پرندگان گرمسیری آمریکای جنوبی دارای موانعی بین شما و حیوانات دارد. این بدان معناست که اگر توکان یا ماکائو را دیدید که ناگهان بالای سر شما ظاهر شدند ، تعجب کنید! پرندگان زیبا و همچنین آناکوندا را ببینید. نگران نباشید آناکوندا کاری به شما ندارد.

منبع مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1338

به "مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید