مرور قصه بانوی کاراته کاری که به صف اول مبارزه با کرونا پیوست در برنامه دست در دست

به گزارش مجله سیاران، تهران (پانا) - زهرا ابراهیمی عضو تیم ملی کاراته ناشنویان و داود نماینده دوبلور و گوینده، شنبه یک آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، مهمان برنامه دست در دست از شبکه دو سیما می شوند.

مرور قصه بانوی کاراته کاری که به صف اول مبارزه با کرونا پیوست در برنامه دست در دست

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ زهرا ابراهیمی بانوی ملی پوش ناشنواییست که فوق لیسانس پرستاری دارد و این روز ها مشغول کمک رسانی به بیماران کرونایی است.

این ورزشکار کرمانشاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا بصورت تمام وقت در بیمارستان گلستان کرمانشاه، مشغول خدمت به بیماران کرونایی بوده و از این روزهای سخت، کوله بارش را با همدلی و کمک رسانی به مردم انباشته است .

همچنین داود نماینده، صاحب صدایی آشنا و گیرا نیز از همدلى ایرانی ها در این روزهای کرونایی صحبت خواهد نمود.

لازم به ذکر است دست در دست در 15 قسمت به افراد تاثیرگذاری می پردازد که در بزنگاه های مختلف اجتماعی همراه مردم بوده اند. این افراد که می توانند صاحب نام یا چهره شناخته شده ای هم نباشند در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا گام های موثری در کمک رساندن به همنوعان خود برداشته اند.

دست در دست که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و تبادل نظر با چهره های حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.

تهیه موشن هایی از شخصیت های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده اند، برگزاری پویشی مردمی با موضوع ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت های این برنامه است.

دست در دست کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، آدینه، شنبه و یکشنبه بعد از تبادل نظری ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 753

به "مرور قصه بانوی کاراته کاری که به صف اول مبارزه با کرونا پیوست در برنامه دست در دست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرور قصه بانوی کاراته کاری که به صف اول مبارزه با کرونا پیوست در برنامه دست در دست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید