عسگری: 90 درصد از مدال های تاریخ ورزش ایران در تایم تریل انفرادی را من کسب کردم ، رونالدو روی کاغذ 37 سال دارد!

به گزارش مجله سیاران، ملی پوش تیم دوچرخه سواری گفت: در تاریخ ورزش ایران چند نفر بودند که توانستند در رشته تایم تریل مدال به دست بیاورند و 90 درصد از مدال های تاریخ ورزش ایران در تایم تریل انفرادی به وسیله من کسب شده است.

عسگری: 90 درصد از مدال های تاریخ ورزش ایران در تایم تریل انفرادی را من کسب کردم ، رونالدو روی کاغذ 37 سال دارد!

حسین عسگری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آنالیز عملکرد تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را عنوان کرد که گزیده این گفت گو را در ادامه می بینید:

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

در سال های قبل از بازی های آسیایی و مسابقات المپیک همواره رقابت ها در سطح بالایی برگزار می گردد در این دوره تیم ها با آمادگی متفاوت نسبت به سال های گذشته شرکت کردند به این علت که سال قبل از بازی های آسیایی و سهمیه المپیک است و تیم ها نهایت تدارکات را برای ورزشکارها می بینند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

عسگری در پاسخ به نقدها اعزام او با 48 سال سن به مسابقات: در تمامی تست های ممکن شرکت کردم و تا این زمان 37 مدال آسیایی کسب کردم.

رونالدو هم روی کاغذ 37 ساله است اما درواقع به هنگام بازی یک ورزشکار 23 ساله نشان می دهد، من هم از بین 45 ورزشکار که در اردوی تیم ملی حضور داشتند و با تست و چکاپ هایی که در دانشگاه تهران انجام دادیم از بین ورزشکاران جوان و امید که شرکت نموده بودند کم ترین درصد چربی و برترین انعطاف بدنی را نسبت به همه داشتم.

حسین عسگری در واکنش به این که چرا دیر تر در مسابقات حضور پیدا کرد گفت: اول یک زمانی را تعیین کردند برای استارت که همه در یک ساعت تعیین حضور داشته باشیم و گویا بعدا در ایمیل های جدیدی که فرستادند ابلاغ شده بود که زمان مسابقه تغییر نموده و ما بی اطلاع از این قضیه بودیم که در آخر هم باز دقیق متوجه نشدیم ه که چرا این رخ داده است.

در تاریخ ورزش ایران دو الی سه نفر بودند که توانستند در رشته تایم تریل انفرادی مدال به دست بیاورند و من 90 درصد از مدال های تاریخ ورزش ایران دراین رشته به وسیله من کسب شده است.

ملی پوش دوچرخه سوار کشورمان مورد درصد شانس و برنامه هایش درباره بازی های آسیایی و انتخابی المپیک بیان نمود: اگر دوچرخه ای نزدیک به باقی شرکت نماینده های آسیایی برای رشته تایم تریل داشته باشم 90 درصد در این رشته مقام کسب می کنم.

امیدوارم خانواده دوچرخه سواری مقداری هوای هم را داشته باشند و به فکر پیشرفت این ورزش باشند تا اینکه به میز مدیریت فکر نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1684

به "عسگری: 90 درصد از مدال های تاریخ ورزش ایران در تایم تریل انفرادی را من کسب کردم ، رونالدو روی کاغذ 37 سال دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: 90 درصد از مدال های تاریخ ورزش ایران در تایم تریل انفرادی را من کسب کردم ، رونالدو روی کاغذ 37 سال دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید