قیمت مرغ دولتی به 31 هزار تومان رسید

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، قیمت مرغ در بازار با نرخ مصوب در حال رسیدن به تعادل است و فاصله آن به حدود سه تا چهار هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است.

قیمت مرغ دولتی به 31 هزار تومان رسید

نرخ نو مصوب مرغ در کشور 31 هزار تومان مشخص شد که مشاهدات میدانی نیز نشان می دهد که قیمت این محصول در بازار آزاد نیز کاهش یافته است و در محدوده 33 تا 34 هزار تومان به فروش میرسد درحالی که قیمت مرغ در ماه های های گذشته از 40 هزار تومان عبور نموده بود.

بر این اساس نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده نهایی 31 هزار تومان در عمده فروشی 29 هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغ داری 19 هزار تومان مشخص شده است.

به نظر می رسد با افزایش فرایند توزیع مرغ در بازار حتی فاصله قیمت مصوب با بازار آزاد کمتر گردد و این محصول به نرخ مصوب خود به فروش برسد.

طلایی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در این ارتباط اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ بر اساس تفاهم با فراوری کننده ها و سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان انجام شده است و امیدواریم قیمت ها تا خاتمه سال بازار مرغ از ثبات لازم برخواردار باشد.

وی اضافه کرد: اکنون هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ در کشور وجود ندارد و احتیاج بخش های مختلف نظیر بیمارستان ها، ادارات،اصناف و مصارف کلان به طور کامل به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام تامین میگردد.

منبع: تسنیم

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1301

به "قیمت مرغ دولتی به 31 هزار تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ دولتی به 31 هزار تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید