قیمت اجاره ویلاهای کردان

به گزارش مجله سیاران، وقتی به تهران سفر می کنید، شلوغی و ترافیک تهران زودتر از زیبایی کاخ گلستان و چشم انداز بام تهران از شما استقبال می نمایند.

قیمت اجاره ویلاهای کردان

اگر ترافیک و آلودگی هوا تهران حسابی در سفر شما را خسته نموده است یا اگر ساکن تهران هستید و دنبال سفر کوتاهی برای آخر هفته می شد، به روستای کردان سفر کنید. شاید الان از خود بپرسید، کردان در کجا قرار گرفته است؟ عجله نکنید همه لوازم مهم سفر و نقشه مسیر کردان را داخل چمدان می گذاریم و به کردان سفر می کنیم.

کردان، طبیعت گمشده

کردان روستایی نزدیک تهران است و البته فاصله کمتری با کرج دارد. در ادامه درباره مسیر دسترسی به کردان صحبت می کنیم. آماده اید به این مقصد شگفت انگیز بروید؟ همواره برای هر مقصدی، برترین زمان سفر را معین می کنیم، اما برای کردان این طور نیست. در فصل تابستان که به کردان بروید، خبری از گرما هوا نیست. تعجب نکنید! در این فصل، درختان قد کشیده اند و میوه دادند. صدای آب از میان تنه های درختان می گذرد، و گرمی هوا را احساس نمی کنید. در فصل پاییز که به کردان بروید، برگ های درختان از شاخه درخت ها به روی درختان می افتند. به نظر شما طبیعت کردان در بهار چه چشم انداز ای دارد؟

نقشه راه سفر کردان

نقشه راه، مسیر کردان را از کدام طرف نشان می دهد؟ کردان در شمال شرقی تهران قرار گرفته است. برای سفر به سمت کردان راهی جاده کرج قزوین شوید، بعد از کمی رانندگی تابلو کردان را در سمت راست جاده می بینید. برای اجاره ویلاهای کردان علی بابا، روز و تاریخ ورود و خروج خود را از ویلا و بعلاوه تعداد نفرات را با توجه به ظرفیت ویلاها در فیلتر اعمال کنید.

مکان های تماشای کردان

در کردان به تماشا برج مقبره بروید. برج مقبره در فاصله 800 متری با روستای کردان قرار گرفته است. قدمت این برج به سال های حکومت سلجوقی برمی­گردد. در آن سال ها معماران این برج را دایره ای شکل ساخته اند و هیچ زاویه ای به برج نداند. سقف این برج را با سوراخ های کوچک عین کلاه طراحی نموده اند. اطراف برج مقبره درخت های توت روی سقف مقبره را پوشانده اند. در سفر به کردان بعد از اینکه برج مقبره را دیدید به کجا می روید؟ از کوه بالا می روید یا کنار رودخانه کمپ می زنید؟ حتما در سفر به کردان، سایت پروازی کردان را تجربه کنید. در ادامه درباره تجربه کوهنوردی، کمپ زنی و سایت پرواز کردان حرف می زنیم.

- کوهنوردی در کردان

رشته کوه های کردان از شرق به دامنه های طالقان و از غرب به دامنه های کوه های کرج متصل می گردد. سال ها است که کوهنوردان حرفه ای قله کوه کهار را فتح می نمایند. گروه کوهنوردی سنگ سو مسئولیت تور و کوهنوردی را در این منطقه بر عهده دارند، برای صعود به قله کهار از این تیم یاری بگیرید.

- کمپ زنی

شاید اجاره ویلاهای کردان علی بابا گزینه امن تری برای سفر است. اما تجربه کمپ زنی کنار رودخانه و درخت ها حس و حال متفاوتی را دارد. حس وقتی که صبح با صدای آب از چادر بیرون می آیید و آتش شب گذشته را دوباره آتش می­زنید، در اجاره ویلاهای کردان علی بابا پیدا نمی کنید.

- سایت پروازی کردان

اگر اهل تجربه های شگفت انگیز و پرواز هستید، یک روز آفتابی را برای پرواز در آسمان کردان انتخاب کنید. گروه پرواز در کردان تجهیزات مدرن را در پرواز مورداستفاده قرار داده اند. پس با خیال راحت سوار پاراگلایدر شوید، از چشم انداز سرسبز و آسمان تمیز کردان لذت ببرید.

رزرو ویلا در کردان

برای سفر به کردان منتظر چه زمانی هستید؟ چمدان را ببندید، به کردان سفر کنید. اما قبل از آن، اجاره ویلاهای کردان علی بابا را خریداری کنید. در علی بابا کسانی که برای بار اول به سفر می روند، برای اجاره ویلاهای کردان علی بابا، به دورهمی بزرگ علی بابا می پیوندند. آماده اید که به دورهمی بزرگ علی بابا بیاید؟ در این دورهمی همه کسانی که عاشق سفر هستند، کنار هم جمع شده اند.

برای اجاره ویلاهای کردان علی بابا به سایت علی بابا بروید. در صفحه اصلی علی بابا وارد قسمت ویلا کردان شوید و اجاره ویلاهای کردان علی بابا را انجام دهید. در علی بابا اجاره ویلاهای کردان علی بابا را در سایت علی بابا تایید نهایی کنید. راستی دوستداران سفر علی بابا در باشگاه مشتریان علی بابا کنار هم جمع می شوند. عضو باشگاه مشتریان علی بابا هستید؟ در ادامه درباره باشگاه مشتریان علی بابا صحبت می کنیم.

استرداد ویلا کردان

اگر به هر دلیلی برنامه سفر به کردان را به روزها و هفته های آینده موکول کردید، اجاره ویلاهای کردان علی بابا را از سایت علی بابا کنسل کنید. برای استرداد اجاره ویلاهای کردان علی بابا از صفحه اصلی علی بابا وارد قسمت سفرهای من شوید، از قسمت سفرهای من اجاره ویلاهای کردان علی بابا را استرداد کنید.

دورهمی

باشگاه مشتریان علی بابا دورهمی برای دوستداران سفر است. افراد در باشگاه مشتریان در اتاق های آبی، نقره ای و طلایی کنار هم جمع می شوند. افرادی که تازگی به جمع علی بابایی ها اضافه شده اند، در اتاق آبی دو هم جمع می شنود. بعلاوه در باشگاه مشتریان علی بابا جدا از لذت سفر کنار هم تخفیفات بالایی برای اجاره ویلاهای کردان از علی بابا دریافت کنید.

عضو باشگاه مشتریان

اگر هنوز به جمع علی بابایی ها در باشگاه مشتریان نپیوسته اید، اکنون به باشگاه مشتریان بروید و در باشگاه مشتریان کنار دوستداران سفر باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1698

به "قیمت اجاره ویلاهای کردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجاره ویلاهای کردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید