علاقمندان به خدمت امام رضا (ع) جذب می شوند

به گزارش مجله سیاران، دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی از جذب یاوران رضوی در کانون های خدمت رضوی تخصصی این استان خبرداد.

علاقمندان به خدمت امام رضا (ع) جذب می شوند

به گزارش خبرنگار از، ابراهیمی دبیرکانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: علاقه مندان به خدمت امام رضا (ع) پس از فعالیت و خدمت رسانی مطلوب در زمینه های مختلف محرومیت زدایی جذب کانون های خدمت رضوی می شوند.

او اضافه کرد: در اجرای این طرح برخلاف خادمیاران رضوی، امکان ثبت نام و ثبت گزارش سیستمی و انتخاب کشیک حرم مطهر وجود ندارد و افراد علاقه مند باید به صورت حضوری به دفتر مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان مراجعه و نام نویسی نمایند.

ابراهیمی گفت: این افراد در کانون های تخصصی ساماندهی شده و بعد از گذشت مدت زمان مقرر در صورت عملکرد مطلوب و ثبت گزارش به صورت دستی و بر اساس سهمیه ای که به شهرستان ها تعلق می گیرد به دفتر آستان قدس رضوی معرفی و به اسم خادمیار مراحل تشریح خدمت برای آن ها بیان خواهد شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به وجود چهار هزار و 741 خادمیاری رضوی در استان اسم کرد: تا به امروز 19 کانون تخصصی و 140 کانون محله ای و مسجدمحور در مجموعه دبیرخانه کانون خدمت رضوی خراسان جنوبی شکل گرفته است

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1194

به "علاقمندان به خدمت امام رضا (ع) جذب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقمندان به خدمت امام رضا (ع) جذب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید