ساخت 60 شناور داخلی تا سرانجام سال در دستور کار

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/هرمزگان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برنامه های توسعه ای این سازمان در راستای افزایش میزان تجارت دریایی و سرمایه گذاری بنادر شرق استان هرمزگان، گفت: با توجه به نیاز حوزه دریایی کشور، هم اکنون 26 فروند شناور درحال ساخت داریم که تا سرانجام سال؛ تعداد آن ها به 60 و تا سال آینده؛ به 83 فروند می رسد.

ساخت 60 شناور داخلی تا سرانجام سال در دستور کار

محمد راستاد صبح امروز(7 بهمن ماه) در بازدید از بنادر شرق هرمزگان اعم از تیاب، کلاهی، کرگان و سیریک که با حضور رییسی؛ نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، اظهار کرد: برنامه های توسعه ای مناسب و مختلفی در بنادر شرق استان هرمزگان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی مدنظر قرار گرفته است تا تجارت دریایی و سرمایه گذاری بیشتری در بنادر این بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی اجرا شده، بندر تجاری سیریک از نظر ظرفیت، زیرساخت و روبناها؛ شرایط مناسبی خواهد داشت و در عین حال برنامه ریزی مدونی در راستای صادرات غیرنفتی و تجارت خارجی از این بندر مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوری با اشاره به اینکه پروژه احداث اسکله بندر سیریک؛ 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس برنامه ریزی اجرا شده تا سرانجام بهار سال آینده به بهره برداری می رسد، اعلام کرد: سامانه اطفا حریق بندر سیریک نیز پیشرفت مناسبی دارد.

راستاد افزود: طرح جامع بندر سیریک در یک افق 15 ساله و در سه فاز پنج ساله مصوب شده است و در قالب طرح جامع این بندر، پروژه ها تعیین است تا با تکمیل روبناها؛ شاهد رونق فعالیت های اقتصادی و تجاری در بندر سیریک باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 875

به "ساخت 60 شناور داخلی تا سرانجام سال در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 60 شناور داخلی تا سرانجام سال در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید