ساخت کامیونت تفریحی الکتریکی با برد 400 مایلی

به گزارش مجله سیاران، شرکت SylvanSport با همکاری شرکت زئوس در حال کار روی یک کامیونت برقی تفریحی هستند.

ساخت کامیونت تفریحی الکتریکی با برد 400 مایلی

به گزارش خبرنگار ، به نقل از موتور وان، کامیونت های تفریحی (RV) برقی چیز جدیدی نیستند، چون قبلا ما شاهد این بودیم که شرکت خودرو های الکتریکی لندن اولین کامیونت خود را معرفی کرد که از یک موتور الکتریکی با یک افزایش دهنده بنزین استفاده می کرد.

اکنون شرکت Zeus با همکاری SylvanSport هم، می خواهد با معرفی یک کامیونت تفریحی تمام برقی که برد وسیعی را ارائه می دهد، رقابت در این حوزه را داغ کند.

به نظر می رسد با تخصص Zeus در ساخت کامیونت های برقی کلاس 3 تا 8 با قابلیت تنظیم کامل و معروفیت SylvanSport به اسم سازنده ابزار ماجراجویی، وسایل فضای باز و لوازم جانبی کمپینگ، این پروژه مشترک کامیونت تفریحی الکتریکی یک وسیله تفریح عالی است.

مشخصات اولیه شامل محور های درجه چهار چرخ محرک نظامی، سیستم تعلیق فنر مستقل در جلو و عقب، موتور های AC مگنت دائمی با مایع خنک کننده مایع و مجموع توان 290 اسب بخار (217 کیلووات) و 3000 پوند فوت (4067 نیوتون متر) گشتاور است.

وزن ناخالص خودرو 14000 پوند است، در حالی که ابعاد اولیه می تواند به طول 25 فوت، عرض 12 فوت و 3 اینچ و ارتفاع 10 فوت برسد.

در همین حال، مقدار باتری ذکر نشده است، اما گفته می گردد که یک شارژ کامل می تواند تا 400 مایل (644 کیلومتر) برد را تأمین کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1217

به "ساخت کامیونت تفریحی الکتریکی با برد 400 مایلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کامیونت تفریحی الکتریکی با برد 400 مایلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید