رونالدو باز هم بالاتر از مسی

به گزارش مجله سیاران، داده های نو نشان می دهند که کریستیانو رونالدو تاثیرگذارترین ستاره ورزشی دنیا است. مهاجم 37 ساله منچستریونایتد به علت عملکردهای باورنکردنی و دوران طولانی حرفه ای بودنش به یکی از بزرگترین نام های تاریخ ورزش تبدیل شده است.

رونالدو باز هم بالاتر از مسی

و همانطور که به وسیله وبسایت betting.com گزارش شده، نام او با فاصله زیادی پرجست وجوترین نام ستاره ورزشی در سطح دنیا است. به طور میانه نام رونالدو 11 میلیون بار در ماه جست وجو می گردد. که تقریباً پنج میلیون بار بیشتر از بزرگترین بازیکن بعدی است: بازیکن فوتبال آمریکایی رایان رامچیک. فوتبالیست تهاجمی 28 ساله 6.1 میلیون جست وجو در ماه دریافت می نماید، رقمی که او را از نیمار مهاجم پاری سن ژرمن که نامش 5.8 میلیون مرتبه جست وجو می گردد با فاصله کمی جلوتر می اندازد.

لبرون جیمز اسطوره بسکتبال با 5.3 میلیون جست وجو نفری بعدی است و او تنها ستاره ورزشی دیگری است که بیش از 5 میلیون جست وجو در ماه دارد. مسی رقیب دیرینه رونالدو با 4.8 میلیون در رده پنجم واقع شده است. احتمالا به این علت که بازیکن آرژانتینی کمتر از همتای پرتغالی خود اهل معروفیت است. پس از مسی در لیست، بازیکن فوتبال آمریکایی تام بردی، برنده هفت بار سوپربول، با 4.3 میلیون جست وجو واقع شده است. و سپس زوج فرمول یک لوئیس همیلتون و مکس فرشتاپن می آیند. فرشتاپن به شکلی دراماتیک، همیلتون را در کسب عنوان قهرمانی سال 2021 ناکام گذاشت، اما این راننده بریتانیایی است که در این موقعیت فزونی دارد؛ 3.9 میلیون در مقابل 3.8 میلیون. آرون راجرز، سومین بازیکن فوتبال آمریکایی است که در لیست 10 ستاره برتر ورزشی نهاده شد که بیشترین جست وجو را داشته اند. و کانر مک گرگور فوق ستاره مبارزه قهرمانی لیست را تکمیل می نماید. با اینکه این مرد ایرلندی نزدیک به یک سال مبارزه نکرده بود میانگین ماهانه 3.1 میلیون جست وجو را به دست آورده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1522

به "رونالدو باز هم بالاتر از مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو باز هم بالاتر از مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید