ربیعی: حق مان مقابل پرسپولیس برد بود، بازیکن حریف پای دروازه بان ما را لگد کرد

به گزارش مجله سیاران، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بر این اعتقاد است که حق تیمش در ملاقات با پرسپولیس کسب سه امتیاز بوده است.

ربیعی: حق مان مقابل پرسپولیس برد بود، بازیکن حریف پای دروازه بان ما را لگد کرد

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به تیم پرسپولیس و کادرفنی محترم این تیم خسته نباشید می گویم. به تیم خودمان هم از صمیم قلب خسته نباشید می گویم، چراکه وظایف خود را در یک بازی تاکتیکی و پرفشار به درستی انجام دادند و فرازهای درستی در این بازی داشتیم.

وی اضافه نمود: با اینکه گفته بودم امروز بهتر از ملاقاتهای قبلی، بازی خواهیم کرد، اما هنوز ایرادهایی داریم که باید رفع کنیم. جهت تیم کاملاً رو به جلو است و به تمام بچه ها خسته نباشید می گویم و از همه تیم بابت کوشش و پشتکاری که داشتند، تشکر می کنم. به خصوص بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی بازی هم نکردند، اما حس درست همدلی را در مجموعه تیم ایجاد کردند و این همان مجموعه مدنظر من بوده و هست.

سرمربی مس رفسنجان گفت: بیش از یک هفته تا 10 روز به صورت جدی برای بازی با پرسپولیس کار می کردیم و اگر منصفانه نگاه کنم، حق تیم خودمان را پیروزی می دانم. مجدانه برای بازی این هفته کار کردیم و حق تیم خودمان را بیش از یک امتیاز می دانم. این بازی تمام شد و باید خودمان را برای بازی سنگین مقابل نفت در مسجدسلیمان داریم.

ربیعی یادآور شد: چهار بازی تا به امروز انجام دادیم که مقابل سپاهان در اصفهان، فولاد در اهواز، آلومینیوم و پرسپولیس که سه تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی بودند و آلومینیوم هم اکنون تیم بالانشین لیگ برتر است. چهار بازی سنگین داشتیم و بازی سنگین بعدی مان هم به این شکل خواهد بود که باید خیلی سریع خودمان را به لحاظ روحی و بدنی ریکاوری کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم.

وی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: خیلی علاقه مند نیستم که در رابطه با داوری صحبت کنم، اما در این بازی اختلاف نظرهای بسیار زیادی با داور دارم. خیلی از صحنه های 50-50 را به آن سمت سوت زد و ابتدای نیمه دوم هم یک صحنه مشکوک بود که نمی دانم چه اتفاقی افتاد، اما همکارانم اعتقاد داشتند باید برای تیم ما پنالتی گرفته می شد. روی پنالتی پرسپولیس هم از نظر من، پس از ارسال، توپ از بازیکنان عبور نموده بود و آن چیزی که در صحنه دیدیم، بازیکن پرسپولیس پای دروازه بان ما را لگد کرد. آقای اکرمی برای من خیلی قابل احترام است، اما یک بازی هم وقتی در بادران بودم مقابل پرسپولیس داشتیم که آنجا هم پنالتی گرفت و کارشناسان گفتند پنالتی نبوده است.

سرمربی مس رفسنجان اضافه نمود: با این حال باید احترام بگذاریم و تمکین کنیم و منتظر کارشناسی صحنه ها باشیم. در بازی با فولاد خوزستان هم خیلی از کارشناسان گفتند پنالتی فولاد پنالتی نبوده و ما 2 بر یک شکست خوردیم. فصل گذشته 30 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی داشتیم که یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و نمی گردد که حتی یک بار برای ما پنالتی نگیرند. مگر می گردد 31 بازی پنالتی رقم نخورد؟ بازی فصل گذشته با آلومینیوم اراک همه نشان دادند بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه با دست توپ را زد که همان بازی را یک بر صفر باختیم. این فصل هم فقط یک پنالتی در بازی با سپاهان برای ما گرفته شده است. داوری را با پنالتی گرفتن مقایسه نمی کنیم، اما امروز از نحوه داوری رضایت نداشتم، با این وجود احترام می گذاریم و اعتراض مان را لب خط با احترام بیان کردیم.

ربیعی در مورد اینکه آینده مس را پس از این ملاقات چطور می بینید، گفت: وظیفه داریم کارمان را به درستی انجام بدهیم و همانطور که گفتم چهار بازی سنگین انجام دادیم. یکی دو هفته دیگر به هماهنگی بهتری خواهیم رسید و از نظر آمادگی فنی، جسمانی و ذهنی شرایط بهتری خواهیم داشت. نفرات تازهی جذب کردیم و هدف ما در این فصل متفاوت با فصل گذشته است. فصل گذشته هدف مان ماندن در لیگ برتر بود که رتبه تک رقمی کسب کردیم و این فصل هم دنبال ثبات و احترام هستیم. با این حال وقتی با پرسپولیس بازی می کنید، دو ضربه به تیر دروازه می زنید و آنها را تحت فشار قرار می دهید، این نشان می دهد که تیم ما ترسو نیست و شجاعت خودش را دارد و روی برنامه های فنی کار نموده است. موقعیت های زیادی داشتیم و پرسپولیس هم موقعیت داشت و بازی زیبایی بود. قطعاً همه تماشاگران بازی را پسندیدند. می توان به این تیم امیدوار بود. به مردم رفسنجان توصیه می کنم به این تیم و بازیکنان افتخار نمایند.

وی با اشاره به طرح تازه لباس های مس رفسنجان ادامه داد: امروز نقشه شهر رفسنجان روی پیراهن تیم نقش بسته بود و من هم با افتخار شهفرایند افتخاری رفسنجان هستم. سه سال است که در این تیم کار می کنم و سعی کردم برای افتخار، آبرو و عزت این شهر بجنگم. قطعاً مقابل فولاد خوب نبودیم، مقابل سپاهان می توانستیم بهتر باشیم و مقابل آلومینیوم بهتر شدیم و همینطور فرایند تیم بهتر می گردد. نباید توقع از این تیم بالا برود و امروز هم نباید از بازی خوب تیم مغرور گردد یا فردا با یک شکست دل زده شویم. این تیم دوران ثبات را سپری می نماید و با تکمیل زیرساخت ها و کارهایی که در حال اجرا است، قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و آبروی فوتبال کرمان می گردد.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه مقابل پرسپولیس از ترکیب تلفیقی بازیکنان جوان و با تجربه استفاده کرد، گفت: در اصول تیمداری من، بحث رقابتی داریم و هر کسی باید کارش را درست انجام دهد. نام ها برای من محترم است و این را همه بازیکنان می دانند. بیش از یک دهه است که سرمربی هستم و از سال 88 کار خودم را آغاز کردم و تا امروز همه می دانند چه کار می کنم. این مسئله را همه می دانند و در حال رقابت هستند. بازی آخر فصل گذشته گفتم که در تیم جوانگرایی خواهیم کرد و این فصل میانگین سنی تیم را 3 سال کم کردیم. ما فصل گذشته با بازیکنان با تجربه احتیاج داشتیم و این فصل تیم را جوان کردیم و از بازیکنان فصل گذشته از جمله قاضی، نقی زاده و نورمحمدی که خیلی به ما یاری کردند، تشکر می کنم. با این حال چون هدفگذاری باشگاه جوانگرایی بود، ما نگاه درازمدت داشتیم و همین حالا فهرست بزرگسالان ما به جز انصاری که مصدوم شد، چهار جای خالی داریم.

ربیعی یادآور شد: خوشحالم که مجید نصیری، یونس اکبرپور، محمدحسین کریم زاده، اصغر صادقی و علی زارع برای ما بازی می نمایند که بازیکنان رده سنی هستند. این بازیکنان رده سنی امید هستند که امروز اکبرپور در تیم ملی زیر 23 سال بازی می نماید و همه این بازیکنان بالاتر خواهد رفت. دیگر بازیکنان هم کار خودشان را درست انجام می دهند و یک رهبری خوب به نام مهدی کیانی در زمین داریم که آنقدر با تعصب و با تجربه بازی می نماید، به سایر بازیکنان هم انگیزه می دهد. این تیم هر چه جلوتر می رود، تیم تر می گردد که سعی کردیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه داشته باشیم. این تیم بهتر خواهد شد و سه تا 5 سال آینده، با جوان های خود ساخته مس چند سهیمه در تیم های ملی خواهد داشت. بازهم به تیم پرسپولیس و یحیی گل محمدی باید خسته نباشید بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1337

به "ربیعی: حق مان مقابل پرسپولیس برد بود، بازیکن حریف پای دروازه بان ما را لگد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: حق مان مقابل پرسپولیس برد بود، بازیکن حریف پای دروازه بان ما را لگد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید