پرسپولیس بهترین تیم ایران، چهارم آسیا؛ استقلال در رده سیزدهم

به گزارش مجله سیاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (6 آبان) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران واقع شده است.

پرسپولیس بهترین تیم ایران، چهارم آسیا؛ استقلال در رده سیزدهم

برای سفر با قیمت تور لحظه آخری پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1623 امتیاز، مانند هفته گذشته در رتبه 4 قاره کهن ایستاده است، اما این باشگاه در سطح جهانی و در مقایسه با هفته گذشته یک پله صعود نموده و در صندلی 97 نهاده شد. استقلال با 1532 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته، اما با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رتبه 13 آسیا ایستاده است. این تیم در سطح جهانی نیز 3 پله سقوط نموده و در رده 220 نهاده شد. سپاهان اصفهان با 1473 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم نسبت به هفته گذشته یک پله در آسیا بالاتر آمده و در رتبه بیست و چهارم نهاده شده است. سپاهان با یک پله صعود در سطح جهانی در رتبه 364 قرار گرفته است. در این رده بندی، تراکتور، فولاد و ذوب آهن به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند. شهرخودروی مشهد و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 715

به "پرسپولیس بهترین تیم ایران، چهارم آسیا؛ استقلال در رده سیزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بهترین تیم ایران، چهارم آسیا؛ استقلال در رده سیزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید