ضربه عجیب پرسپولیس به استقلال، تراکتور و فولاد، کار استقلال سخت تر شد

به گزارش مجله سیاران، شکست پرسپولیس برابر الوحده باعث شد تیم اماراتی 10 امتیازی گردد و یکی از شانس های صعود به مرحله بعد لقب بگیرد.

ضربه عجیب پرسپولیس به استقلال، تراکتور و فولاد، کار استقلال سخت تر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین ملاقات خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز دوشنبه در استادیوم جواهر لعل نهرو شهر گوا هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت که این ملاقات با فزونی یک بر صفر تیم اماراتی به سرانجام رسید. تویز ماتائو در دقیقه 5 برای این تیم گل زد.

پرسپولیس در حالی این ملاقات با واگذار کرد که با 12 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و در صورت کسب پیروزی در این ملاقات علاوه بر این که صعودش به مرحله بعد را قطعی می کرد، اجازه کسب امتیاز از تیم الوحده را هم می گرفت و این تیم 7 امتیازی باقی می ماند.

اما شکست پرسپولیس باعث شد الوحده 10 امتیازی گردد و از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار گردد. هر چند پرسپولیس به واسطه داشتن دو امتیاز بیشتر از الوحده شانس اول صعود از گروه پنجم است اما در صورت شکست سرخپوشان در بازی آخر و پیروزی الوحده برابر گوا، این تیم امارات خواهد بود که به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله می گردد.

با این حال حتی اگر الوحده ملاقات با گوا را ببرد و پرسپولیس هم با پیروزی برابر الریان 15 امتیازی گردد و صعود کند، تیم اماراتی در بین تیم های دوم که شانس صعود خواهند داشت(سه تیم برتر دوم گروه ها) از موقعیت بهتری برخوردار خواهد شد.

شکست پرسپولیس شانس سه نماینده دیگر ایران یعنی استقلال، تراکتور و فولاد برای صعود را سخت تر کرد چرا که امتیازات این سه تیم به گونه ای است که برای دوم شدن حالا باید ملاقاتهای باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1029

به "ضربه عجیب پرسپولیس به استقلال، تراکتور و فولاد، کار استقلال سخت تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه عجیب پرسپولیس به استقلال، تراکتور و فولاد، کار استقلال سخت تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید