دکوراسیون اتاق نوجوان و چیدمان اتاق کوچک

به گزارش مجله سیاران، برای حداکثر استفاده از فضاهای کوچک در آپارتمان ها می توانید به برخی از مکان ها فضای کمتری اختصاص بدهید. یکی از این مکان ها که می توانید به آن فضای کمتری اختصاص بدهید اتاق نوجوان و بچه ها است. همانطور که می دانید طراحی دکوراسیون در فضاهای کوچک احتیاج به دقت بسیار بالایی دارد. دکوراسیون اتاق نوجوان هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مطلب با تعدادی از طرح های Sergi Mengot طراح معروف اسپانیایی است که در طراحی فضاهای کوچک برای اتاق نوجوان تخصص دارد آشنا می شویم. او از ترکیب های متفاوت بسیاری برای طراحی اتاق نوجوان و بچه ها استفاده می نماید از اسباب و لوازم جمع وجور گرفته مانند مبلمان و میز مطالعه تا دستکاری فضاهای عمودی برای عظیم نشان دادن اتاق استفاده می نماید. نکته دیگری که در تمامی طرح ها مشترک است چسبیده بودن لوازمی مثل میز، کتابخانه و تخت خواب/جایگاه راحتی به دیواراتاق است.

دکوراسیون اتاق نوجوان و چیدمان اتاق کوچک

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

البته می توان طرح هایی مشابه با اینچنین طراحی ها را در بین سایر طراحان و تولیدکنندگان نیز مشاهده کرد اما Sergi Mengot به شکلی کاملاً اختصاصی بر روی فضاهای کوچک و دکوراسیون اتاق نوجوان فعالیت می نماید. تمامی طرح های او دارای بالاترین نظم در طراحی، چیدمان و استفاده از بهترین رنگ ها در کنار یکدیگر است. کمدها در بهترین حالت قرار داشته و عموماً از فضای زیر تختخواب نیز به عنوان کمد وکشوی لباس استفاده می گردد.

در دکوراسیـون اتاق نوجوانِ این طراح خبره، توجه بسیار زیاد و ویژه ای به وجود کتابخانه شده است. غیرممکن است این طراح وجود کتابخانه را در اتاق نوجوان فراموش کند. همچنین می توان نوع طراحی میز تحریر را در هماهنگی بسیار کامل و در بهترین و استانداردترین شرایط مشاهده کرد.

در تصاویر انتهای مطلب به خوبی معین است که برای بهتر شدن دکوراسیون اتاق نوجوان نه تنها از یک رنگ بلکه حداقل از 2 رنگ و تلفیق و ترکیب این رنگ ها با هم در بهترین شرایط استفاده شده است.

در خصوص رنگ اتاق نوجوان هم بهتر است از رنگ های شاد یا کاغذ دیواری های طرح دار بهره ببرید تا روحیه کنجکاوی و خلاق بودن بچه ها در سنین نوجوانی را تا حدی ارضا کنید. رنگ هایی مثل زرد، بنفش، قرمز و سبز در شاد کردن روحیه بچه ها تاثیر زیادی دارند ولی در طراحی اتاق نوجوان استفاده از رنگهای بازتر میتواند مسمر ثمر تر باشد. نکته مهم دیگر در طراحی های سرگی منگات، پرهیز کردن از طراحی فضای بشدت بچه هاه برای اتاق هاست.

نکته ای که نباید فراموش گردد، با توجه به اینکه معمولاً منازل و آپارتمان ها در این روزها به شدت با کمبود فضا روبرو هستند حتماً می بایستی نسبت به استفاده بهینه از فضای موجود دقت فراوانی کرد. بهتر است حتماً و حتماً از طرح هایی برای چیدمان اتاق نوجوان استفاده گردد که بیشترین توجه را به فضای موجود داشته و علاوه بر استفاده از فضای میانی، نسبت به استفاده از زوایا، کنج ها، کف و… نیز بیشترین توجه را داشته باشد. همین الان که در حال مطالعه این مطلب هستید کافیست نگاهی به اطرافتان بیندازید! قطعاً فضاهای متعدد و کوچک و بزرگی را در همان اتاق کوچک خود مشاهده خواهید کرد که شاید به دلیل ضعف در طراحی، بدون استفاده رها شده اند. می توان با کمی توجه در طراحی اتاق نوجوان و بهترین دکوراسیون اتاق نوجوان حتماً از این فضاها بهترین استفاده را داشت.

در زیر نمونه های بسیار زیبای این طراح را برای دکور اتاق نواجوانان بخصوص چیدمان اتاق کوچک مشاهده میکنید.

منبع: اتاق
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 664

به "دکوراسیون اتاق نوجوان و چیدمان اتاق کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق نوجوان و چیدمان اتاق کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید