خمینی شهری ها 500 واحد خون اهدا کردند

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/اصفهان فرماندار خمینی شهر اعلام نمود: از ابتدای دهه محرم تا به امروز مردم شهرستان خمینی شهر حدود 500 واحد خون اهدا نموده اند.

خمینی شهری ها 500 واحد خون اهدا کردند

علیرضا بصیری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: به علت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در ایام تاسوعا و عاشورا پایگاه های اهدا خون شهرستان خمینی شهر تعطیل شدند و پس از آن مجددا مردم می توانند به این پایگاه ها مراجعه نموده و نذر خود را ادا نمایند.

وی با اعلام اینکه از ابتدای محرم تا به امروز خمینی شهری ها حدود 500 واحد خون اهدا کردند، گفت: سنت حسنه اهدا خون سالهاست که در شهرستان خمینی شهر وجود دارد و هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با استقبال زیاد مردم روبرو بوده است.

فرماندار خمینی شهر اضافه کرد: سال جاری به خاطر جلوگیری از تجمعات و شیوع بیشتر ویروس کرونا، متفاوت تر از هر سال در خدمت مردم هستیم و در این دو روز از خونگیری معذوریم. سال جاری در دهه محرم در دو نوبت صبح و عصر خونگیری انجام می گردد.

وی با تشکر از پایگاه اهدا خون استان برای افزایش نیرو و امکانات در خمینی شهر گفت: در روزهای دهه محرم بدون تجمع و به سهولت شهروندان به پایگاه ها مراجعه و نذر خود را ادا نموده اند. پیش بینی می گردد که سال جاری نیز به میزان سال گذشته در شهرستان اهدا خون داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 613

به "خمینی شهری ها 500 واحد خون اهدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمینی شهری ها 500 واحد خون اهدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید