خبرنگاران مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم با تعطیلی کتابخانه های عمومی

به گزارش مجله سیاران، تهران - خبرنگاران - با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم با تعطیلی کتابخانه های عمومی

جهت دریافت خدمات اجرای پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش شنبه شب پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی در سراسر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی ویژه بچه ها و پویش معرفی کتاب ویژه کتابداران با موضوع ادارات کل فرهنگی و روابط عمومی ادارات کل استانی برگزار می گردد.

مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم ویژه گروه سنی کودک، 4 تا 12 سال (متولدین 1386 تا 1394) با موضوع کارهایی که در ایام تعطیلات کرونا و حضور در منزل انجام می گردد، کتابخوانی در تعطیلات کرونا و مراقبت های بهداشتی در مواجهه با کرونا ویروس و تشکر از پزشکان و پرستاران، برگزار می گردد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید از برگه A4 استفاده نموده و استفاده از تمامی ابزار نقاشی (مدادرنگی، آبرنگ، مداد شمعی و گواش) امکان پذیر است.

همچنین در داوری آثار، کیفیت رنگ آمیزی، خلاقیت و کپی نبودن حائز اهمیت خواهد بود.

درج مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان، شماره تماس، موضوع نقاشی روی برگه و ذیل فایل ارسالی ضروری بوده و تصاویر نقاشی باید به شناسه iranplir در پیغام رسان سروش ارسال گردد.

به گزارش خبرنگاران، تا ظهر امروز (شنبه) 12 هزار و 729 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 611 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 4 هزار و 339 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 152

به "خبرنگاران مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم با تعطیلی کتابخانه های عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم با تعطیلی کتابخانه های عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید