جنجال رابطه پنهانی خانم بازیگر با رضا کیانیان !

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران:صحبت های مینا وحید بازیگر زن تلویزیون و سینما سریال افرا که درباره رابطه نداشتن با رضا کیانیان صحبت می نماید.

جنجال رابطه پنهانی خانم بازیگر با رضا کیانیان !

مینا وحید این روزها با سریال افر در تلویزیون حضور دارند . مینا وحید در سریال افرا نقش پزشک جراح است . مینا وحید حاشیه های زیادی داشته است. مینا وحید به علت خاص بودن ادبیات حرف زدنش مصاحبه های جنجالی زیادی داشته است.مینا وحید اخیرا در یک مصاحبه مدعی شده که با رضا کیانیان رابطه ای ندارد !

سوتی های مینا وحید در سریال افرا

وقتی پزشکان سوتی های مینا وحید در سریال افرا شبکه یک صدا و سیما را سوژه خود می نمایند : این روزها مینا وحید در سریال افرا شبکه یک سیما نقش یک پزشک جراح را بازی می نماید و در صحنه ای رفتار غلط پزشکی انجام می دهد که سوژه پزشکان شده است : وی در واکنش به سوالی درباره یکی از سکانس های سریال که به احیای یکی از بیماران در حال مرگ با استفاده از شوک می پردازد و موجب انتقادهایی به وسیله کاربران شبکه های اجتماعی شد، گفت: جواب این قسمت به من ارتباطی پیدا نمی نماید و من به اسم بازیگر همه آنچه را که کارگردان می گوید اجرا می کنم و البته تلاشم هم این است که به برترین نحو اجرایی گردد. با این حال برای همین سکانس دو متخصص آن موقع به بیمارستان لاهیجان آمدند و همه مراحل احیا را شرح دادند و بعد از آن بود که کارگردان این سکانس را تصویربرداری کرد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1247

به "جنجال رابطه پنهانی خانم بازیگر با رضا کیانیان !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال رابطه پنهانی خانم بازیگر با رضا کیانیان !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید