همه چیز درباره سریال ایتالیایی The Lying Life of Adults

به گزارش مجله سیاران، سریال زندگی دروغین بزرگسالان (The Lying Life of Adults) اثری در ژانر درام و روانشناختی به شمار می رود که به زبان ایتالیایی ساخته شده است و اتفاقات آن در دهه 90 میلادی در ناپل جریان دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این سریال تازه آشنا شوید.

همه چیز درباره سریال ایتالیایی The Lying Life of Adults

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته النا فرانته ساخته شده، کسی که قبلا کتاب دوست نابغه من (My Brilliant Friend) را نوشته و شبکه اچ بی او نیز اقتباسی بر اساس آن فراوری نموده است. داستان رمان و سریال زندگی دروغین بزرگسالان بر موضوع نوجوانی به نام جیووانا است که رابطه اش با والدینش با مشکل روبرو می گردد. او پس از شنیدن اظهار نظر ناخوشایندی از سوی پدرش، مصمم است تا فردی را پیدا کند که ممکن است همه پاسخ ها را داشته باشد.

آشنایی با کتاب The Lying Life of Adults

همانطور که در بالا ذکر شده بود، سریال زندگی دروغین بزرگسالان بر اساس رمانی به همین نام نوشته النا فرانته ساخته شده است. این نویسنده ایتالیایی، این رمان خودش را به زبان ایتالیایی در ماه نوامبر سال 2019 میلادی به چاپ رسانده بود و در سال 2020 میلادی بود که این رمان به زبان انگلیسی نیز به چاپ رسید. پس از آن نیز ساخت سریالی بر اساس آن اعلام شد.

یکی از تغییرات احتمالی که سریال زندگی دروغین بزرگسالان نسبت به کتاب دارد، سن شخصیت اصلی آن است. در کتاب ها، جیووانا تنها 12 سال سن دارد که صحبت های پدرش را می شنود اما در این سریال، سن وی بیشتر به نظر می رسد. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که سازندگان چطور این کتاب را اقتباس نموده اند.

عوامل سازنده سریال The Lying Life of Adults

کمپانی فیلمسازی ایتالیایی Fandango به همراه سرویس آنلاین نتفلیکس وظیفه فراوری و پخش این سریال را در دست دارند. این کمپانی ایتالیایی قبلا سریال دوست نابغه من را برای شبکه اچ بی تو فراوری نموده و با آثار النا فرانته آشنایی دارد.

کارگردانی سریال زندگی دروغین بزرگسالان را ادواردو دی آنجلیس برعهده دارد که از جمله آثار گذشته وی می توان به فیلم نامرئی (Indivisible) و فیلم معاون امید (The Vice of Hope) اشاره نمود. این سریال تازه، سومین همکاری بین دی آنجلیس و همسرش به نام پینا تورکو به شمار می رود، کسی که در این سریال نقش مادر جیووانا به نام نلا را بازی می نماید.

داستان سریال The Lying Life of Adults

سریال زندگی دروغین بزرگسالان داستان نوجوانی به نام جیووانا را دنبال می نماید که با مسائل متعدد دوران نوجوانی دست و پنجه نمی نماید. این در حالی است که پدر و مادر جیووانا نیز از رویکرد وی نسبت به زندگی انتقاد می نمایند و عدم تایید خودشان را به اعلام می نمایند. یک روز، جیووانا صحبت های پدرش را می شنود که او را زنی زشت توصیف می نماید و می گوید که او نیز در حال دنبال کردن راه عمه اش به نام ویتوریا است.

همچون هر نوجوان دیگری، جیووانا نیز به عمه مرموز خودش علاقه پیدا می نماید و حالا سعی دارد تا این زن را پیدا و رازهای پیرامون خانواده اش را آشکار کند. هر چه قدر که جیووانا زمان بیشتری را با عمه خودش سپری می نماید، متوجه دو جنبه متفاوت شهر ناپل می گردد که شامل منطقه ثروتمندی که او در آن بزرگ شده و منطقه کمتر شیک و تاریکی است که عمه اش در آن سکونت دارد.

بازیگران سریال The Lying Life of Adults

جوردانا مورنگو نقش جیووانا را در سریال زندگی دروغین بزرگسالان به تصویر می کشد که اولین نقش آفرینی او به شمار می رود. در کنار او نیز پینا تورکو و آلساندرو پرتسیوزی به ترتیب نقش مادر و پدر جیووانا به نام نلا و آندریا را بازی می نمایند. والریا گولینو نیز نقش عمه ویتوریا را به تصویر می کشد و آدریانو پانتالئو نقش روزاریو را ایفا می نماید.

تاریخ پخش سریال The Lying Life of Adults

سریال زندگی دروغین بزرگسالان محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که 6 قسمت دارد و همه این قسمت ها نیز قرار است در تاریخ 4 ژانویه سال 2023 میلادی (چهارشنبه 14 دی 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شوند.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1613

به "همه چیز درباره سریال ایتالیایی The Lying Life of Adults" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال ایتالیایی The Lying Life of Adults"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید