جشن نوروز در میان مردم کوره پزخانه های تهران

به گزارش مجله سیاران، همدلی و همراهی گروه های جهادی در شرایط کنونی که معیشت اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه با چالش روبرو است، اقدام ارزنده ای است که رهبر معظم انقلاب همیشه از آن به خوبی یاد می نمایند.

جشن نوروز در میان مردم کوره پزخانه های تهران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، فرزانه فراهانی- نوروز زمانی برای نو شدن و همراهی با بهار زیبا و تازه نفس طبیعت است.

در شرایط فعلی که بسیاری از مردم برای تامین معیشت و مایحتاج خود با مسائل متعددی روبرو هستند، بعضی از مردم در غالب گروه های جهادی و خیریه خانواده های محروم را فراموش ننموده و شادی خود را با آن ها تقسیم می نمایند.

محبت و مهربانی در وجود همه ایرانیان موج می زند و هر جا که صدای انسان محرومی به گوش برسد و ردپای محرومیت به چشم بخورد، این مردم مهربان و فداکار هستند که با جان و دل به یاری آن ها می شتابند.

فعالیت گسترده گروههای جهادی طی سالهای اخیر در راستای برطرف محرومیت و مقابله با فقر و همچنین توانمند سازی و اشتغالزایی برای محرومان با رشد و گسترش خوب و قابل ملاحظه ای همراه بوده است.

مردم پیش قدم در مهربانی و امور داوطلبانه!

پیش از آنکه مسئولان برای یاری رساندن به فقرا و مستمندان قدم بردارند، این گروههای جهادی هستند که با بهره گیری از ظرفیت خیّران و هموطنان نوعدوست در جهت برطرف مسائل مردم نیازمند قدم برمی دارند.

همدلی و همراهی گروه های جهادی با اقشار محروم و سعی در توانمند کردن آن ها اتفاق خوبی است که به شرط مدیریت صحیح تا حد زیادی در کاهش فقر و مسائل معیشتی مردم موثر خواهد بود.

یکدل شدن مردم با عضویت در گروههای جهادی برای نشاندن لبخند به لب نیازمندان و محرومان و اقدامات مختلفی چون ارائه خدمات درمانی شامل خدمات پزشکی و دندانپزشکی، تامین بسته های غذایی و بهداشتی و امور عمرانی و فرهنگی از جمله مواردی است که توسط اعضای داوطلب این گروهها دنبال می گردد.

مردم ساکن در مناطق محروم دارای مسائل بسیاری هستند و فعالیت هدفمند گروه های جهادی تا حد زیادی میتواند در برطرف این مسائل کارگشا و سازنده باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنرانیهای مختلف خود درباره گروههای جهادی و فعالیت آن ها، این قبیل اقدامات را شایسته تقدیر و ارزنده خوانده است و مسئولان را به هموار کردن جهت خدمت این افراد توصیه نموده است.

اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق محروم تهران!

جشن سال نو در کوره پزخانه های قیامدشت به همت گروه جهادی حنیفا ، گروه سرود نور مشکات و مرکز نیکو کاری طفلان مسلم ع و با برگزاری مسابقات فرهنگی ، اهدای جوایز و اجرای گروه سرود انجام شد.

مرکز نیکو کاری طفلان مسلم ع با یاری خیرین هر ماه به مناطق محروم حاشیه تهران مراجعه و علاوه بر توزیع بسته های معیشتی به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازد.

محمد رضاعابدی مدیر مرکز نیکو کاری واقع در منطقه 11 اهداف این اقدام را توسعه برنامه های فرهنگی در سطح تهران و توجه به موضوعات فرهنگی و آموزشی بیان نمود.

وی گفت: استقبال خانواده ها و بچه ها از این برنامه ها و ارائه محتوای فرهنگی غنی و متناسب با اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب باعث تربیت صحیح این عزیزان و ارائه الگو به برگزار نمایندگان برنامه های فرهنگی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 970

به "جشن نوروز در میان مردم کوره پزخانه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن نوروز در میان مردم کوره پزخانه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید