جزایر فی فی محبوب ترین جزایر تایلند

به گزارش مجله سیاران، جزایر فی فی به معنای واقعی بهشتی است که در این جهان می توان نظاره کرد. آب های فیروزه ای و درخشان آن، همراه با سواحل شنی و چشم اندازی از طبیعت زیبا، در این جزیره، زمان را متوقف می نماید. هر چه هست در زمان حال است. در جزیره فی فی نه به گذشته فکر می کنید و نه به آینده علاقه ای دارید. فقط و فقط زمان حال را دوست دارید. البته فقط جزایر شگفت انگیز آن نیست که شما را به وجد می آورد، حیات وحش و میمون های مهربانی که در این جزیره وجود دارند، مکانی شگفت انگیز و رویایی را رقم زده اند تا شما جایی فراتر از یک مکان دیدنی باشید.

جزایر فی فی محبوب ترین جزایر تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

جزیره فی فی کجاست؟

در 48 کیلومتری پوکت تایلند، جزایر شش گانه فی فی قرار گرفته اند. این جزیره از آهک پوشیده شده است و غارهای پنهانی و سواحل شنی درخشانی دارد. وقتی وارد این جزیره می شوید، گمان می کنید در دنیای سحر و جادو قدم گذاشته اید. در این جزیره هیچ وسیله نقلیه موتوری وجود ندارد از این رو؛ آرامش و سکوت، همراه شما خواهد بود و تنها صدای طبیعت است که به گوشتان می رسد.

پارک ملی بکر فی فی له Phi Phi Le National Park

این پارک ملی که نقش مهمی در توریستی شدن جزایر فی فی دارد، به خاطر موقعیتی که دارد، کاملا بکر و دست نخورده است. حتی اقامت گاه یا خانه ای در اطراف این پارک نیست و این مورد، از جذابیت های پارک ملی فی فی له است. زمانی پارک ملی فی فی له مشهور شد که دی کاپریو، بازیگر سرشناس هالیوودی در یکی از فیلم های خود، به این جزیره سفر کرد تا به کشف جزیره ای بپردازد. لوکیشن این فیلم، بسیاری از مخاطبان را حیرت زده کرد و بعد از آن، این پارک ملی، تا حد زیادی مشهور شد.

در جزایر فی فی چه تفریحاتی وجود دارد؟

غواصی

با این که تماشای جزایر فی فی به تنهایی برای یک سفر عالی و شگفت انگیز کفایت می نماید اما دوستداران طبیعت و اهل هیجان می توانند از امکاناتی که در این جزیره وجود دارد نهایت استفاده را نمایند. اسنورکلینگ یا همان غواصی یکی از تفریحاتی است که در دل آب های گرم و شفاف جزایر فی فی، حسابی می چسبد. در زیر آب های جزیره فی فی تایلند، هزاران موجود دریایی رنگارنگ را خواهید دید.

قایق سواری در جزایر فی فی

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز که در جزیره فی فی انتظارتان را می کشد، قایق سواری بر روی آب های درخشانی است که از تلالو نور خورشید، سرشار از آرامش شده اند. از جمله نقاط مثبت این تفریح، تماشای بازارهای محلی است. این قایق ها در تور قایق سواری خود، شما را به چندین جزیره دیگر می برند و شما می توانید در روستاهای اطراف، گشت و گذار کنید و از تماشای بازارهای رنگارنگ تایلندی، لذت ببرید.

گشت و گذار در آئولو دالام

دیدنی های فی فی تنها به جزایر آن محدود نمی گردد. گشت و گذار در طبیعت آئولو دالام بی شک خالی از لطف نیست. صدای طبیعت و پرندگان، باد و نسیمی که درختان را طراوت می دهند همراه با راستا پیاده روی 30 دقیقه ای که به آئو لو دالام می رسد، یکی از لذت بخش ترین تفریحات جزیره فی فی را تشکیل می دهد.

غارهای وایکینگ

در جنوب شرقی جزیره فی فی غارهای وایکینگ قرار گرفته اند. برای تماشای این غار دیدنی و محبوب، باید با یاری قایق های مناسب، به دل این غار رفت. نکته قابل توجه، وجود خطوط گچی در دیواره این غار است. به گفته مورخان، این خطور برای دزدان دریایی است که هزاران سال پیش، در این آب ها، رفت و آمد می کردند.

خلیج آئو پیله

در این خلیج، گردشگران کمتری وجود دارند و از این رو، مکانی خلوت و آرام برای لذت بردن از بهشت تایلند است. در این خلیج زیبا می توانید صخره های آهکی که از انبوه گیاهان سر سبز پوشیده شده اند، لذت ببرید و تپه های رنگی مرجانی را که در ورودی آن قرار گرفته، تماشا کنید.

منبع: سفرمی
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 233

به "جزایر فی فی محبوب ترین جزایر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فی فی محبوب ترین جزایر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید