جای خالی مربی خوزستانی در حساس ترین آوردگاه کشتی فرنگی

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/خوزستان در حالی که رقابت های بین المللی لهستان، تنها شانس فرنگی کاران خوزستانی برای داشتن نماینده در المپیک توکیو است، مربی ای از استان به همراه تیم ایران به این پیکارها اعزام نشده است.

جای خالی مربی خوزستانی در حساس ترین آوردگاه کشتی فرنگی

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

نمایندگان ایران در اوزان 97 و 130 کیلوگرم روز پنجشنبه برای حضور در پیکارهای بین المللی پیت لاسینسکی راهی کشور لهستان شدند، آوردگاهی که قرار است دو کشتی گیر خوزستانی هم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو در سنگین وزن به روی تشک بروند.

به گزارش خبرنگاران، اما نکته حائز اهمیت این است که علی رغم حضور دو خوزستانی در ترکیب تیم ملی، مربی از خوزستان به همراه این نفرات اعزام نشده است و این هم نگرانی بسیاری برای جامعه کشتی خوزستان ایجاد نموده است.

در سنگین وزن، علاوه بر دو فرنگی کار خوزستانی، یک مازندرانی هم در این وزن به روی تشک خواهد رفت. البته با این تفاوت که مازندران یک مربی در تیم ملی دارد تا این کشتی گیر در این مسابقات با فراغ بال بیشتری رو در روی رقبای خوزستانی خود برای دریافت سهمیه به مبارزه بپردازد.

به نظر می رسد، در این مقطع حساس، جای یک مربی خوزستانی در تیم ملی خالی است تا دیگر در این رابطه هیچ حرف و حدیثی وجود نداشته باشد و تمام مدعیان رسیدن به تیم ملی در المپیک توکیو در شرایط کاملا برابر رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان، طی روزهای 22 و 23 خردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1132

به "جای خالی مربی خوزستانی در حساس ترین آوردگاه کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی مربی خوزستانی در حساس ترین آوردگاه کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید