توضیحات جالب مدیرعامل ذوب آهن درباره یک خبر عجیب و غریب، واکسن وارد می کنیم اما چند برابر نمی فروشیم!

به گزارش مجله سیاران، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیحاتی درباره خرید واکسن کرونا از روسیه ارائه داد.

توضیحات جالب مدیرعامل ذوب آهن درباره یک خبر عجیب و غریب، واکسن وارد می کنیم اما چند برابر نمی فروشیم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجتبی فریدونی درباره اقدام باشگاه ذوب آهن برای دریافت واکسن کرونا، به جای 300 هزار یورو غرامت از باشگاه روبین کازان روسیه، گفت: با این کار ما از 300 هزار یورو صرف نظر نکردیم و در پی حفظ ارزش پول مان هستیم. پیشنهاد دریافت واکسن به جای پول، به معنی خیرات کردن این مبلغ نیست. با بخش خصوصی که در حال واردات واکسن است در ارتباط هستیم و می توانیم واکسنی که وارد می کنیم را حتی به چند برابر قیمت تمام شده، بفروشیم اما این کار را نمی کنیم.

وی افزود: منصفانه این است که می توانیم اصل پول مان را بدون کارمزد با خرید واکسن به علاوه 15-10 درصد سود به دست بیاوریم. بعلاوه تمامی پولی که از واکسن ها به دست می آید صرف باشگاه خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه آیا عدم امکان واریز 300 هزار یورو به حساب داخلی، باعث شده باشگاه ذوب آهن چنین تصمیمی بگیرد، اسم کرد: امکان ورود پول به ایران وجود دارد ولی برای این کار باید کارمزد زیادی پرداخت کنیم. وقتی واکسن به جای پول می گیریم علاوه بر حفظ کامل ارزش پول، نه تنها هزینه ای برای کارمزد نمی کنیم، بلکه سود هم می کنیم. یعنی با این کار حدود 50 درصد برای ما تفاوت قیمت وجود دارد. ما بی خیال 300 هزار یورو نشدیم ولی مجبوریم در فضای تحریمی این کار را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1211

به "توضیحات جالب مدیرعامل ذوب آهن درباره یک خبر عجیب و غریب، واکسن وارد می کنیم اما چند برابر نمی فروشیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات جالب مدیرعامل ذوب آهن درباره یک خبر عجیب و غریب، واکسن وارد می کنیم اما چند برابر نمی فروشیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید