تمام مشخصات گلکسی S21 اولترا لو رفت

به گزارش مجله سیاران، همان طور که احتمالا می دانید، در چند هفته گذشته انواع و اقسام گزارش های مربوط به مشخصات گوشی های سری گلکسی S21 منتشر شده اند. حالا یکی از افشاگران مشهور تمام مشخصات گلکسی S21 اولترا را لو داده است و می توانیم به تمام جزئیات این گوشی بپردازیم.

تمام مشخصات گلکسی S21 اولترا لو رفت

این گوشی در اروپا و بیشتر مناطق دنیا با تراشه اگزینوس 2100 و حداقل 12 گیگابایت حافظه رم عرضه می گردد. طبق گزارش های منتشر شده، این تراشه از یک هسته پردازشی با سرعت 2.9 گیگاهرتز، 3 هسته با سرعت 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته کم مصرف با سرعت 2.4 گیگاهرتز بهره می برد. باید خاطرنشان کنیم این گوشی در آمریکا و چین با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد و غیر از این ویژگی، تفاوتی با مدل اگزینوس ندارد.

کاربران برای خرید این گوشی از بین 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی باید دست به انتخاب بزنند و ضمناً باید به پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم اشاره کنیم. قبل از اشاره به دیگر مشخصات، باید بگوییم که انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از شارژ سریع 45 وات هم پشتیبانی می نماید. البته به نظر می رسد در جعبه این گوشی هیچ گونه شارژری قرار ندارد.

پرچم داران سامسونگ همیشه از بهترین نمایشگرها استفاده می نمایند و گوشی های سری گلکسی S21 هم از این قاعده مستثنا نیستند. گلکسی S21 اولترا مجهز به نمایشگر غول پیکر 6.8 اینچی امولد است که در لبه های آن اندکی خمیدگی دیده می گردد. این نمایشگر مبتنی بر رزولوشن 3200 در 1440 است و در هر اینچ آن 515 پیکسل قرار گرفته است. حداکثر روشنایی این گوشی هم به رقم خیره نماینده 1600 نیت می رسد.

این نمایشگر 120 هرتز از نوع LTPO محسوب می گردد که با وجود داشتن رفرش ریت بالا، انرژی بسیار کمتری را مصرف می نماید. بر روی این نمایشگر نسل هفتم گوریلا گلس تعبیه شده ضمناً باید به قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen هم اشاره کنیم. این گوشی با رابط کاربری One UI 3.1 راهی بازار می گردد که مبتنی بر اندروید 11 است.

ابعاد این گوشی 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی متر است و 228 گرم وزن دارد. این یعنی نسبت به نسل قبلی ابعاد کوچکتری دارد ولی اندکی سنگین تر است.

در نهایت باید به دوربین های این گوشی همه فن حریف بپردازیم. دوربین اصلی گلکسی S21 اولترا مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است و از لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم F/1.8 بهره می برد. در کنار آن دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته که مانند دیگر دوربین های مشابه، فاقد قابلیت لرزشگیر اپتیکال است.

فلش LED و سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری هم بخشی از ماژول دوربین را تشکیل می دهند. کاربران برای زوم کردن به دو دوربین دسترسی دارند که یکی از آن ها دوربین 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی 3 برابری و دیگری دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 10 برابری است.

هر دو دوربین از قابلیت لرزشگیر اپتیکال بهره می برند و روی هم رفته می توانند زوم دیجیتال 100 برابری را امکان پذیر نمایند. برای افرادی که به فیلم برداری علاقه دارند باید بگوییم که دوربین این گوشی از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می نماید. بنا به اطلاعات فاش شده از جانب این افشاگر، گلکسی S21 اولترا از دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی بهره می برد.

  • قیمت گوشی های سری گلکسی S21 فاش شد

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 809

به "تمام مشخصات گلکسی S21 اولترا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مشخصات گلکسی S21 اولترا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید