تغییر زودهنگام سرپرست معاونت انسانی در سازمان محیط زیست

به گزارش مجله سیاران، تهران (پانا) - در حالی که 25 مرداد ماه مهران برادران نصیری به عنوان سرپرست معاونت انسانی سازمان محیط زیست منصوب شده بود، امروز (29 مرداد ) ایرج حشمتی به جای وی منصوب شد.

تغییر زودهنگام سرپرست معاونت انسانی در سازمان محیط زیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم دکتر علی سلاجقه - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست - خطاب به ایرج حشمتی چنین آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جناب عالی به سمت سرپرست معاونت محیط زیست انسانی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، ایرج حشمتی مدیر کلی حفاظت محیط زیست استان اصفهان، مدیر کلی دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1548

به "تغییر زودهنگام سرپرست معاونت انسانی در سازمان محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زودهنگام سرپرست معاونت انسانی در سازمان محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید