تحویل کتاب به دانش آموزان با پهپاد

به گزارش مجله سیاران، با طولانی شدن تعطیلی مدارس و کتابخانه ها در آمریکا، شرکت آلفابت طرحی را برای تحویل کتاب به دانش آموزان با استفاده از پهپاد به اجرا گذاشته است.

تحویل کتاب به دانش آموزان با پهپاد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، تعطیلی مدارس در آمریکا به خاطر کرونا و آغاز تعطیلات تابستانی باعث شده تا شرکت آلفابت برای جلوگیری از آسیب دیدن دانش آموزان طرح تحویل کتاب از کتابخانه ها به دانش آموزان را به اجرا بگذارد.

اجرای این طرح با همکاری مدارس علاقمند صورت می گیرد و بر مبنای آن کتاب ها بعد از انتخاب دانش آموزان از طریق پهپاد از کتابخانه تا محل سکونت آنها حمل می شود. پیش از این طرح های مشابهی در آمریکا برای خرید اقلام ضروری با پهپاد اجرا شده بود، اما تحویل کتاب با پهپاد امری است که در این کشور تازگی دارد.

پهپادهای مورد استفاده بدین منظور وینگ نام دارند و می توانند حداکثر 1.3 کیلوگرم بار را حمل کنند و لذا برای حمل کتاب کاملا مناسب هستند.

طرح یادشده فعلا دربرخی مدارس ایالت ویرجینیا به اجرا گذاشته شده تا دانش آموزان بتوانند به بیش از 150 هزار کتاب در کتابخانه های مختلف دسترسی یابند. برای اجرای این طرح از دانش آموزان هزینه ای دریافت نمی شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 482

به "تحویل کتاب به دانش آموزان با پهپاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل کتاب به دانش آموزان با پهپاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید