تایید بیماری 18 نفر دیگر در فارس، زنگ خطر به صدا درآمده است

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/فارس معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تایید ابتلای 18 نفر به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته در استان فارس خبر داد.

تایید بیماری 18 نفر دیگر در فارس، زنگ خطر به صدا درآمده است

عبدالرسول همتی سه شنبه 20 اسفند به خبرنگاران گفت: تعداد کسانیکه در استان فارس از ابتدا تا به امروز ابتلای آنان به کووید 19 تایید شده، به عدد 151 نفر رسیده است.

همتی شرح داد که این افزایش ناگهانی موارد ابتلا، به معنای به صدا درآمدن زنگ خطر برای تمام شهروندان ساکن در استان فارس است.

او با بیان اینکه تا به امروز 5 نفر از هم استانی ها به علت ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند، اضافه کرد: اگرچه با انجام اقدامات درمانی لازم، تا به امروز 18 نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند، اما این موضوع نباید باعث سهل انگاری هم استانی ها در رعایت نکات توصیه شده شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین گفت: 42 نفر نیز با شرایط عمومی خوب در ایزوله خانگی به سر می برند.

همتی اضافه کرد: موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار مشاهده شده است.

سخنگوی علوم پزشکی شیراز ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست تا به کمپین در خانه بمانیم بپیوندند تا با همیاری همه بتوانیم هر چه زودتر، این بحران را پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 265

به "تایید بیماری 18 نفر دیگر در فارس، زنگ خطر به صدا درآمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید بیماری 18 نفر دیگر در فارس، زنگ خطر به صدا درآمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید