تاریخچه لابراتوار چاپ عکس سهند

به گزارش مجله سیاران، بیش از ربع قرن است که در این جویبار شناوریم و در هر لحظه اش همیشه سعی بر این بوده که هنری بر هنرمان بیفزاییم و امین بر حقی باشیم بر آنچه ساخته ایم.

تاریخچه لابراتوار چاپ عکس سهند

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام لابراتوار سهند، اولین بار 7 سال داشتم که پنهانی جایگاه عکس پرسنلی آتلیه پدربزرگ را، به پشت دوربین فانوسی قرار دادم و برای لذت بردن از صدای دگلانشور (صدای چلیک) دوربین مقدس عکاسی با آن دوربینی که سالیان سال است صدایش را کسی نشیده سرگرم شدم و بازی کردم. صدای چلیک دوربین برایم لذت بخش بود، در تاریکخانه نم دار و تاریک با آگراندیسمان، داروی ظهور، داروی ثبوت آشنا شدم؛ و وقتی 10 ساله بودم معنی نور، رنگ، عکس و عکاسی را با چشم های خود می دیدم و درک می کردم که عکس چیست؟ عکاسی یعنی چی؟ چاپ عکس یعنی چی؟ چاپ شدن یک عکس را از ابتدا تا خاتمه می دیدم و لمس می کردم و می فهمیدم که چگونه یک عکس را می شود تیره یا روشن چاپ کرد و این برایم بینهایت لذت بخش بود. از آن روزگار قریب به 30 سال می گذرد و در این 30 سال لحظهای نشده که از چاپ کردن عکس و ظهور آن و دیدن عکسی که چاپ شده لذت نبرم، ما به کار خود علاقه داریم، عشق می ورزیم و با عشق لحظات زیبا و به یاد ماندنی را در قاب تصویر نقش می بندیم. ما به پاس اعتماد و اطمینان شما عکسها و لحظههایتان را جاودانه می کنیم.

بیش از ربع قرن است که در این جویبار شناوریم و در هر لحظه اش همیشه سعی براین بوده که هنری بر هنرمان بیفزاییم و امینان برحقی باشیم بر آنچه ساخته ایم.

این واحد فراوریی و هنری، لابراتوار و گروه هنری سهند مفتخر است که دل بر این راه سپرده و خلاقیت خویش را در راستای این هنر نهفته در تاریخ به کار برده است و به خود می بالد که در این راستا، در کنار بزرگان صنعت عکس و عکاسی گام برمی دارد و امید آن دارد که قدمی باشد در جهت اعتلای هنر و صنعت عکاسی ایرانمان.

لابراتوار چاپ عکس سهند پیشرو در ارائه راهکارهای نوین در صنعت چاپ عکس، چاپ شاسی، چاپ تخته شاسی، چاپ عکس روی تخته شاسی، چاپ آلبوم دیجیتال، چاپ فتوبوک، چاپ آلبوم مجله ای، چاپ روی پلکسی، چاپ روی کنواس و فراوری و صحافی آلبوم، تمام کوشش خود را بر آن داشته ایم تا بهترین کیفیت را برای هم وطنان داخل کشور به ارمغان بیاوریم. وارد کردن ماشین آلات و دستگاه های کاملاً اروپایی تحت لیسانس کشورهای سازنده اروپایی، استفاده از مواد و متریال درجه یک (وارداتی)، کادر مجرب و دوره دیده در صنعت چاپ، مراحل و فرآیند کلی، دارای گرافیست های بسیار باتجربه و توانمند. همه این موارد را به این خاطر نزد هم جمع کردیم که بهترین باشیم و بهترین ها را به شما ارائه دهیم. مجموعه چاپ عکس سهند چندی پیش در صدد ایجاد چاپ آنلاین تخته شاسی برای تمام هم وطنان در سطح کشور برآمد و در راستای عملی کردن این هدف اقدام به ایجاد یک سایتِ چاپِ آنلاینِ تخته شاسی با نام تجاری عکس اَپ نمود. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت پس از بارگذاری عکس های خود و اتمامِ مراحل چاپ در سایت به صورت مستقیم با کارشناسان ما در تماس باشید و آن ها را از ایده ها و سلایق خود مطلع کنید. پس از سپری شدن فرایندهای فوق، محصول شما به درب منزل یا محل کار شما تحویل می شود. ارسال بسته می تواند در کمتر از یک روز بعد از ارسال فایل (کارهای عمده تا سه روز) زمان ببرد.

همچنین برای استعلام قیمت چاپ تخته شاسی یا سایر محصولات می توانید به صفحه قیمت چاپ شاسی مراجعه کنید و از قیمت های ما باخبر شوید.

خاتمهی رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 56

به "تاریخچه لابراتوار چاپ عکس سهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه لابراتوار چاپ عکس سهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید