تور هند: برترین رستوران های دریایی گوا در هند

به گزارش مجله سیاران، رستوران های دریایی گوا

استان و منطقه گوا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در هندوستان و یکی از پرطرفدارترین مقاصد ساحلی در جهان به شمار می رود. سواحل نقره فام و زیبا، تفریحات ساحلی و بازارهای محلی و سنتی و صد البته غذاهای خوشمزه هندی و بین المللی این منطقه را به مقصدی ایده آل و رویایی برای سفر تبدیل نموده است. گوا در سرتاسر سال هوایی گرم و آفتابی و درخشان دارد و به ویژه در فصل زمستان از سرتاسر جهان مسافران زیادی برای لذت بردن از ساحل و آفتاب و غذاهای خوشمزه به این منطقه از هند سفر می نمایند. در سرتاسر گوا رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارند که انواع غذاها را به مشتریان ارائه می نمایند. اما حتما می دانید که گوا منطقه ای ساحلی است و به همین علت هم غذاهای دریایی آن بیش از همه معروفیت و محبویت دارد. در این مطلب تصمیم گرفتیم برترین رستوران های دریایی گوا را به شما معرفی کنیم که تازه ترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را به مشتریان ارائه می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور هند: برترین رستوران های دریایی گوا در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

رستوران ریتز کلاسیک | Ritz Classic

اگر به گوا سفر کنید متوجه می شوید که سبک زندگی در این منطقه بسیار شاد و پرجنب و جوش است. این حال و هوا را به خوبی می توانید در یکی از برترین رستوران های دریایی گوا یعنی رستوران ریتز کلاسیک هم مشاهده کنید. این رستوران در یکی از جهانگردی ترین و شلوغ ترین خیابان های پانجی، خیابان هجدهم ژوئن قرار گرفته و همین موضوع باعث محبوبیت و اقبال بیشتر جهانگرد ها به این رستوران شده است. رستوران ریتز فضایی بسیار صمیمی و محبت آمیز دارد و برترین و با کیفیت ترین غذاهای دریایی گوا را به مشتریان ارائه می دهد. منوی این رستوران طیف متنوعی از غذاهای محلی گوا، غذاهای هندی، چینی و … را شامل می گردد؛ اما بیش از هر چیز غذاهای دریایی این رستوران به علت تازگی و کیفیتی و طعم فوق العاده شان مشهور و پرطرفدار هستند. از جمله محبوب ترین غذاهای دریایی این رستوران، ماهی خال خالی شاهی (Kingfish) کباب شده است که ابتدا در سسی تهیه شده از ادویه های مختلف مزه دار و سپس گریل می گردد. بعلاوه تالی مشهور گوا نیز که ترکیبی از غذاهای مختلف محلی است در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد.

  • آدرس: first Floor, Wagle Vision Building, 18th June Road, Panjim, Goa, India

رستوران فیشرمن وارف | The Fishermans Wharf

یکی دیگر از رستوران های دریایی گوا رستوران فیشرمن وارف است که از زمان افتتاحش در سال 2005 تا به امروز به یکی از مشهورترین رستوران های گوا تبدیل شده است. این رستوران به نظر بسیاری برترین رستوران دریایی و به طور کلی رستوران در جنوب گوا محسوب می گردد و در بین مردم محلی و همین طور جهانگرد ها محبوبیت زیادی دارد. زمانی که وارد این رستوران می شوید کاملا متوجه علت محبوبیت آن خواهید شد: این رستوران در نزدیکی رودخانه سال قرار گرفته و مشتریان می توانند در حالی که روی تراس چوبی نشسته اند چشم انداز زیبای رودخانه و قایق های ماهیگیری قدیمی را دیدن نمایند. رستوران فیشرمن وارف انواع غذاهای هندی و چینی را در کنار غذاهای سنتی و محلی گوا به مشتریان ارائه می نماید.

  • آدرس: Mobor Beach, Near Holiday Inn, Cavelossim, Goa, India

رستوران زیبوپ | Zeebop

این رستوران در ساحل اوتوردا قرار گرفته و به خاطر سبک و دکوراسیون ساحلی و چوبی و غذاهای دریایی خوشمزه اش معروفیت زیادی پیدا نموده است. موقعیت مکانی این رستوران و نزدیک بودن به ساحل باعث شده تا افراد زیادی بعد از تفریحات ساحلی برای خوردن یک وعده غذای خوشمزه و لذیذ این رستوران را انتخاب نمایند. طراحی داخلی این رستوران بسیار ساده و روستایی است و می توانید فانوس های قدیمی، میز و جایگاه های چوبی را ببینید که لابلای درختان و ساحل چیده شده اند. منوی متنوع رستوران زیبوپ شامل طیف متنوعی از غذاهای دریایی و آشپزی سنتی گوا و هند است. پیشنهاد ما به شما امتحان کردن ماهی مرکب سرخ شده (Batter-Fried Calamari) یا خرچنگ کبابی است که در ترکیب با نوشیدنی های خنک و دلچسب فوق العاده خوشمزه می گردد.

  • آدرس: Utorda Beach Salcette, Goa, India

رستوران سوزا لوبو | Souza Lobo

رستوران سوزا لوبو از سال 1937 فعال است و یکی از قدیمی ترین و برترین رستوران های دریایی گوا به شمار می رود. این رستوران خانوادگی در حال حاضر به وسیله نسل سوم خانواده، جود لوبو اداره می گردد. رستوران سوزا لوبو در ساحل کالانگوت قرار گرفته و روزانه به بیش از 300 مشتری سرویس دهی می نماید. درست است که موقعیت مکانی این رستوران باعث جذب مخاطب بیشتر شده، اما غذاهای خوشمزه و نحوه سرو غذاها هم آن را به یکی از برترین رستوران های دریایی گوا تبدیل نموده است. اگر به این رستوران رفتید پیشنهاد می کنیم میگوی ماسالای سرخ شده را حتما امتحان کنید که طعمی بی نظیر و نو از میگو را به شما ارائه می دهد. بعلاوه سوسیس پلو و خرچنگ کبابی هم از جمله غذاهای پرطرفدار در این رستوران هستند. مشتریانی که به این رستوران می فرایند در کنار غذاهای خوشمزه و لذیذ می توانند هر روز عصر از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرند.

  • آدرس: Calangute Beach, Near Bandhodkar Statue, Calangute, Goa, India

رستوران سوادیک | Suwadik

رستوران سوادیک در مدت زمان کوتاهی توانسته به عنوان یکی از برترین رستوران های دریایی گوا خود را مطرح کند. این رستوران به ویژه بعدازظهرها مملو از جمعیت می گردد و مردم محلی و همین طور جهانگرد های زیادی برای امتحان کردن غذاهای دریایی خوشمزه اش به سوادیک می آیند. هنگامی که وارد رستوران می شوید با کاریکاتورها و نقاشی های متعددی را روی در و دیوار می بینید که همگی آثار کارتونیست مشهور و افسانه، ماریو ماریاندا هستند و باعث مجذوب کننده تر شدن فضای رستوران شده اند. منوی رستوران سوادیک طیف بسیار متنوعی از غذاهای هندی و گوا با طعمی خانگی و خوشمزه را شامل می گردد. توپک های شکم پر که از ماهی چرخ نموده و ادویه تهیه می گردد که بعد در پودر سوخاری غلتانده و در حمام روغن سرخ می شوند از جمله خوشمزه ترین غذاهای این رستوران است. برای غذای اصلی هم می توانید تالی ماهی را امتحان کنید که مشهورترین غذای رستوران سوادیک است. این تالی از کاری میگو، ماهی سرخ شده، سالاد، ترشی و … تهیه می گردد و بسیار خوشمزه و لذیذ است. بعد از صرف غذای اصلی هم می توانید دسرهای خوشمزه و شیرینی مثل کاسترد کاراملی را انتخاب و نوش جان کنید.

  • آدرس: Dr.Dada Vaidya Rd, Altinho Panjim, Goa, India

رستوران مارتینز کورنر | Martins Corner

مارتینز کورنر نمونه کامل رستورانی است که با پشتکار، کوشش و ارائه غذاهای بی نظیر توانسته خود را به یکی از برترین رستوران های دریایی گوا تبدیل کند. کارافینا پیریرا بعد از بازنشستگی شوهرش تصمیم گرفت برای امرار معاش خانواده دو میز بیرون منزلش قرار بدهد و غذاهای خانگی را به مشتریان ارائه کند. او ابتدا غذاهای دریایی محلی گوا مثل میگو، ماهی مرکب و کاری پلو را تهیه می کرد، اما رفته رفته غذاهای خوشمزه اش معروفیت زیادی پیدا کردند و با اضافه شدن میز و جایگاه ها عملا به یک رستوران دریایی تبدیل شد. امروزه، رستوران مارتینز کورنر یکی از محبوب ترین رستوران های دریایی گوا است که با رومیزیهای قرمز و غذاهای فوق العاده خوشمزه اش در بین مردم محلی و همین طور گردشگران خارجی هواداران زیادی پیدا نموده است.

  • آدرس: Binwaddo, Betalbatim, Salcette, Goa, India

رستوران فیش کا | Fish Ka

کسانی که زیاد به گوا و به ویژه جنوب گوا رفت و آمد دارند حتما با رستوران فیش کا آشنا هستند. این رستوران یکی از برترین رستوران های دریایی گوا است و به وسیله مدیران روسی-هندی اداره می گردد. در رستوران فیش کا طیف متنوعی از غذاهای دریایی وجود دارد و برای کسانی که زیاد اهل ادویه و غذاهای تند نیستند هم گزینه های متعددی وجود دارد. فضای صمیمی و محبت آمیز این رستوران باعث شده تا به محلی محبوب برای جوانان و زوج های جوان تبدیل گردد و بسیاری از مسافران برای امتحان کردن غذاهای دریایی این رستوران را انتخاب نمایند. اگر به این رستوران رفتید پیشنهادمان کالاماری یا ماهی مرکب است که می توانید آن را به صورت سرخ شده، برشته، با سس ماسالا و ساده امتحان کنید. علاوه بر غذاهای اصلی، دسرهای رستوران فیش کا هم بسیار خوشمزه و معروف هستند و برترین کیک براونی در شهر را به مشتریان ارائه می نماید.

  • آدرس: Opp hotel Alila Diwa Goa, Betalbatim Goa, Salcete, Goa, India

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1451

به "تور هند: برترین رستوران های دریایی گوا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: برترین رستوران های دریایی گوا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید