آنالیز مسائل واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی فردیس برای نوروز 99

به گزارش مجله سیاران، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردیس از نشست مشترک هماهنگی این اداره با انجمن صنفی واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی استان البرز اطلاع داد.

آنالیز مسائل واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی فردیس برای نوروز 99

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، در این جلسه که 26 بهمن ماه 98 برگزار گردید، سعید دوستانی افزود: سعی بر آن شد تا با آنالیز بعضی مسائل و موانع پیش روی واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی فردیس نسبت به برطرف آن اقدام گردد، همچنین بر لزوم آمادگی واحدهای پذیرایی سطح این شهرستان و به روزرسانی امکانات این واحدها برای استقبال از گردشگران نوروزی تأکید شد و آنالیز نهاده شد.

او با اشاره بهاینکه لزوم آموزش کارکنان و مدیران واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران ازجمله مواردی است که همیشه مورد تأکید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است، افزود: مقرر شده تا این موضوع با موضوع انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی استان پیش از فرارسیدن ایام نوروز انجام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 72

به "آنالیز مسائل واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی فردیس برای نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل واحدهای پذیرایی و سفره خانه های سنتی فردیس برای نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید