اقامتگاه های بوم گردی ایلام از پذیرش توریست در نوروز 99 منع شدند

به گزارش مجله سیاران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: اقامتگاه های بوم گردی استان از پذیرش مهمانان و گردشگران در ایام نوروز 99 منع شدند.

اقامتگاه های بوم گردی ایلام از پذیرش توریست در نوروز 99 منع شدند

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 24 اسفند 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس کمیته بحران این اداره کل، تمامی اقامتگاه های بوم گردی استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش گردشگران و مسافران در ایام نوروز 99 خودداری نمایند.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی این تصمیم، سلامت مردم است، بر اساس مصوبه کمیته بحران هیچ گونه خدماتی در قالب اقامت در اقامتگاه های بوم گردی و.. برای گردشگران و مسافران در ایام نوروز 99 وجود ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: هتل ها، مهمان پذیرها، مدارس و مسافرخانه ها و سایر اماکن نیز تعطیل هستند، همچنین تمامی فعالیت های آژانس های مسافرتی، دفاتر گردشگری و خدمات توریستی تعطیل خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، برخورد قانونی صورت می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 275

به "اقامتگاه های بوم گردی ایلام از پذیرش توریست در نوروز 99 منع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه های بوم گردی ایلام از پذیرش توریست در نوروز 99 منع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید