اکران تیرگان در کانادا

به گزارش مجله سیاران، خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه اکران تیرگان، دوم اسفند در سینماتک ملاقات در تورنتو به روی پرده می رود.

اکران تیرگان در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رویداد اکران تیرگان که به نمایش شش فیلم کوتاه منتخب فصل تابستان گروه هنر و تجربه از شنبه اول تیرماه، مصادف با هفتادونهمین زادروز عباس کیارستمی، در سینماهای هنر و تجربه در شهرهای مختلف، اختصاص داشته است، دوم اسفندماه در سینماتک ملاقات در تورنتو برگزار می گردد.

سینماتک ملاقات، جلسات نمایش و تحلیل فیلم های متفاوت ایرانی در تورنتوی کاناداست که به همت حسین معززی نیا منتقد سرشناس سینما برگزار می گردد.

در اولین جلسه از دور سوم این نشست ها، روز آدینه، دوم اسفندماه برابر با 21 فوریه، ساعت 7 عصر، شش فیلم کوتاه اکران تیرگان شامل: آگهی فروش به کارگردانی قصیده گلمکانی، انیمیشن داش آکل ساخته هاجر مهرانی، دریای تلخ ساخته فاطمه احمدی، موج کوتاه به کارگردانی محمد اسماعیلی، سیاه سرفه ساخته رضا توفیق جو وروشویی به کارگردانی جابر رمضانی، نمایش داده شده، مورد نقد و آنالیز قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 156

به "اکران تیرگان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران تیرگان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید