افشین فرزام: فدراسیون جهانی روئینگ باید تصمیمی منطقی بگیرد

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ درباره لغو رقابت های انتخابی المپیک 2020 اظهار کرد: با تصمیمی که اکنون فدراسیون جهانی گرفته همه ورزشکاران آسیایی ضرر می نمایند. نه تنها ورزشکاران ایران که برای رقابت ها کوشش کردند بلکه کشورهای آسیایی هم ضرر می نمایند. حتی کشورهای اروپایی نیز برای مسابقات سوئیس برنامه داشتند و با لغو این رقابت ها المپیک را از دست می دهند.

افشین فرزام: فدراسیون جهانی روئینگ باید تصمیمی منطقی بگیرد

سرمربی تیم ملی روئینگ با اشاره به جلسه فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد: قرار است سه شنبه جلسه ای برگزار گردد تا شکل نهایی مسابقات معین گردد. امیدوارم که فدراسیون جهانی تصمیمی منطقی بگیرد. با این اتفاق ورزشکاران آسیا و اروپا ضرر می نمایند و به نظرم روئینگ زیر سوال خواهد رفت.

فرزام با بیان این مطلب که ورزشکاران تمریناتشان را انجام می دهند گفت: ورزشکاران تمریناتشان را انجام می دهند اما بحث امروز این است که فشار روانی زیادی روی آنها است. وضعیتشان معین نیست و این باعث می گردد از نظر روانی اذیت شوند. از طرفی چند ورزشکار آسیایی نیز در فضای مجازی به تصمیم فدراسیون جهانی اعتراض نموده اند که نشان می دهد آنها هم تحت فشار هستند.

وی همچنین تاکید نمود: از دست رفتن المپیک تنها به معنای عدم حضور در این رویداد نیست. اگر ورزشکاران مطمئن شوند که المپیک برایشان تمام می گردد بدون انگیزه می شوند و از تمرین فاصله خواهند گرفت. این اتفاق باعث می گردد ما برای اردوهای بازی های آسیایی 2022 هم دچار مشکل شویم. امیدوارم که مسئولان فدراسیون جهانی تصمیمی مناسب بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 278

به "افشین فرزام: فدراسیون جهانی روئینگ باید تصمیمی منطقی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین فرزام: فدراسیون جهانی روئینگ باید تصمیمی منطقی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید