افشای مشخصات گوشی وان پلاس Nord 2 CE

به گزارش مجله سیاران، مشخصات، حدود قیمت و جدول زمانی عرضه گوشی OnePlus Ivan، فاش شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED، تراشه MediaTek Dimensity 900 و شارژ 65 واتی خواهد بود. گوشی مدل OnePlus Ivan احتمالا با نام OnePlus Nord 2 CE تا اواسط ماه فوریه 2022 در هند عرضه خواهد شد.

افشای مشخصات گوشی وان پلاس Nord 2 CE

به گزارش خبرنگاران، بعضی مشخصات، جدول زمانی عرضه در هند و حدود قیمت احتمالی گوشی هوشمند OnePlus Ivan به وسیله Yogesh Brar، افشاگر دنیای مجازی، فاش شده است. چند روز پیش زمانی که گوشی OnePlus Ivan با شماره مدل IV2201 در وب سایت پایگاه داده BIS ظاهر شد، اولین بار نام گوشی OnePlus Ivan مطرح شد. البته Ivan نام رمز گوشی آینده است و به ما گفته شده که این یک دستگاه سری Nord خواهد بود که احتمالاً OnePlus Nord 2 CE نامیده می گردد. اکنون، جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی تازه OnePlus به اشتراک گذاشته شده است. افشاگر دنیای فناوری، Yogesh Brar، مشخصات کلیدی گوشی تازه OnePlus Ivan، جدول زمانی راه اندازی در هند و قیمت تقریبی آن را در افشا نموده است.

طبق گفته Yogesh، گوشی OnePlus Ivan که می توان آن را Nord 2 CE نامید، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 900، 5G با حافظه رم بین 6 تا 12 گیگابایت پشتیبانی می نماید. بعلاوه می توان انتظار ظرفیت ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی را داشت. این گوشی هوشمند با سیستم عامل OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می گردد. در عین حال، انتظار می رود سیستم عامل یکپارچه آینده OnePlus و OPPO برای سری OnePlus 10 ارائه گردد.

مجموعه دوربین گوشی OnePlus Ivan شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision در پنل پشتی به همراه یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی گوشی نیز، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی و تماس های ویدیویی ارائه شده است. این گوشی بعلاوه دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می نماید.

این گوشی هوشمند داری صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این گوشی به تراشه MediaTek Dimensity 900 مجهز می باشد. حافظه دستگاه شامل حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

طراحی گوشی همچنان در پرده ای از ابهام است. در حال حاضر، گزارش شده است که گوشی OnePlus Ivan دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این دستگاه دارای بلندگو های استریو و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز می باشد، ولی از Alert Slider پشتیبانی نمی نماید که مسلما باعث نارضایتی هواداران OnePlus می گردد. فریم این گوشی از پلاستیک ساخته شده و Gorilla Glass از نمایشگر و پنل پشتی آن محافظت می نماید. بعلاوه احتمالا دوربین سلفی در گوشه بالا، سمت چپ صفحه نمایش قرار داشته باشد. با این مشخصات احتمالا گوشی هوشمند تازه OnePlus Ivan جانشین مدل Nord CE 5G خواهد بود.

طبق گفته Yogesh، افشاگر دنیای فناوری، قیمت OnePlus Ivan (Nord 2 CE) در هند حدودا بین 24000 تا 28000 روپیه خواهد بود. با توجه به این که این گوشی گواهی BIS را دریافت نموده است، انتظار می رود در اوایل سال 2022 و احتمالاً تا سرانجام ژانویه یا نهایتا اواسط فوریه در هند عرضه گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1380

به "افشای مشخصات گوشی وان پلاس Nord 2 CE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی وان پلاس Nord 2 CE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید