تور ارزان آلمان: آثار 7 عضو فعال خانه عکاسان جوان در مسابقه بین المللی عکاسی در آلمان

به گزارش مجله سیاران، تهران (پانا) - آثار 7 عضو فعال خانه عکاسان جوان، مورد پذیرش گروه داوری بیست و سومین مسابقه و نمایشگاه بین المللی German International Photocup 2022 در کشورآلمان نهاده شد .

تور ارزان آلمان: آثار 7 عضو فعال خانه عکاسان جوان در مسابقه بین المللی عکاسی در آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش روابط عمومی خانه عکاسان جوان، در این دوره از مسابقه که در چهار بخش رنگی، تک رنگ، طبیعت و مسافرتی برگزار می گردد 19 عکس از 7 عکاس ایرانی عضو این خانه به اسامی علیرضا عطاریانی (5 عکس)، سیدجلیل حسینی زهرایی (3 عکس)، داود یاراحمدی (3 عکس)، قدیر وقاری (2 عکس)، شرمین نصیری (2 عکس)، معصومه کریمی (2 عکس) و زهرا عطاریانی (2 عکس) در بخش بچه ها زیر 12 سال موردپذیرش مسابقه و نمایشگاه نهاده شد.

رسول اولیازاده مدیر خانه عکاسان جوان در این باره گفت: عکس های پذیرفته شده در این نمایشگاه که جزو معتبرترین مسابقه های پنج ستاره دنیای و دارای درجه کیفیت A از اتحادیه عکاسان حرفه ای اروپا است، علاوه بر شهر فیلدراشتات به طور هم زمان در چهار شهر بادن، هسن، نیدرزاخسن و نوردهایم برگزار می گردد. از میان 23 هزار و 911 عکس دریافتی از 2 هزار و 971 عکاس از 119 کشور دنیا، تعداد 775 عکس از 265 عکاس از 72 کشور در بخش بزرگسال و بچه ها به نمایشگاه راه یافت.

خانه عکاسان جوان در تهران نیز با 33 عکاس حاضر در طی سال های 2018، 2019، 2020، 2021 و امسال در 5 سال متوالی جزو کلوپ های برتر این دوره از مسابقه نهاده شد.

برگزاری این رقابت بین المللی، برای بیست و سومین سال متوالی به وسیله فدراسیون عکاسی آلمان DVF، گروه عکاسی D.PIXX با نظارت اتحادیه دنیای عکاسی GPU و انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز فدراسیون دنیای عکاسی FIAP انجام شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1470

به "تور ارزان آلمان: آثار 7 عضو فعال خانه عکاسان جوان در مسابقه بین المللی عکاسی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: آثار 7 عضو فعال خانه عکاسان جوان در مسابقه بین المللی عکاسی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید