2300 وسیله نقیله برای جابجایی مسافران تابستانی در استان گلستان مهیا شده است

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان گفت: 2300 وسیله نقیله در گلستان برای جابه جایی دور دوم مسافرت های تابستانی آماده شده است.

2300 وسیله نقیله برای جابجایی مسافران تابستانی در استان گلستان مهیا شده است

اگر علاقمند به سفر با بهترین مبلغ تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مهدی میقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل و خاتمهه های استان گلستان با همکاری تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافری برای ارائه خدمات به مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی آمادگی لازم را دارد.

وی اضافه نمود: مرحله دوم سفرهای تابستانی 7 مرداد ماه سال جاری شروع و تا خاتمه شهریور همزمان با سراسر کشور ادامه دارد و با توجه به تعطیلی مدارس و خاتمه ماه مبارک رمضان, در مرداد ماه با بیشترین تقاضای سفر روبرو می شویم.

مدیرکل حمل و نقل و خاتمهه های استان گلستان توضیح داد: شرکت های حمل و نقل مسافربری استان گلستان با 2300 وسیله نقلیه مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری برای خدمات رسانی در این ایام آماده هستند.

وی اضافه نمود: برای سهولت در تهیه بلیت علاوه بر فعال کردن دفاتر نمایندگی فروش در سطح شهر, امکان تهیه بلیت از پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir نیز برای مسافران وجود دارد .

میقانی اظهار کرد: هدف مجموعه حمل و نقل جاده ای, پیش بینی تدابیر لازم برای فراهم کردن سفری ایمن، روان و ارزان برای مسافران است و در این راستا تیم های نظارتی در استان گلستان فعال بوده و برعملکرد شرکت ها و رانندگان نظارت می نمایند.

وی همچنین بر دقت بیش از پیش مراکز مکانیزه معاینه فنی تأکید کرد.

مدیرکل حمل و نقل و خاتمهه های استان گلستان موضوعاتی مانند توقف در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، رعایت بهداشت اتوبوس، پذیرایی و آب بسته بندی و .... را جزو مهم ترین شاخص های خدمت مطرح کرد و اضافه نمود: سامانه پیغام کوتاه 3000143 برای عملکرد دریافت نقدها، شکایات و پیشنهادات مسافران از بخش حمل و نقل جاده ای استان گلستان آماده است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 75

به "2300 وسیله نقیله برای جابجایی مسافران تابستانی در استان گلستان مهیا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2300 وسیله نقیله برای جابجایی مسافران تابستانی در استان گلستان مهیا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید